• 4everwe2

Äntligen..!!

Nu har vi beställt mina tärnors klänningar. Vi har varit runt och sökt som bara den och hittade DEN klänningen men för 3000 kr...
    När vi kom hem googlade vi och hittade samma klänning men för 637 kr!! Med frakt och bägge klänningarna blir det 1650 kr. Vi trodde att det skulle bli jätte dyrt eftersom företaget ligger i USA. Men det var det ju inte.
    Dom beställdes i onsdags förra veckan och idag ringer dom från företaget och säger att dom fått beställningen och säger att den kommer 5 April

Åååå blir så glad!! Nu längtar jag till klänningarna kommer

Lägger in länken på företaget :)

http://www.keepmeinstitches.biz/bridesmaid.htm

• Svar på tråden Äntligen..!!
  • 4everwe2

Precis var in och räknade den skulle gå på 600 kr ca

• Kär

Åååå vad glad jag är att du tipsat! Jag hittade ju flera olika klänningar till mina tärnor! Nu blir det svårt att välja istället

Tack för tipset!! 

• 4everwe2
    Kär skrev 2011-03-19 18:20:22 följande:
    Åååå vad glad jag är att du tipsat! Jag hittade ju flera olika klänningar till mina tärnor! Nu blir det svårt att välja istället

Tack för tipset!! 
    Det var så lite så :) Hittade flera som jag bara älskade. Sen att dom är sjukt billiga är ju bara ett stort plus :D
  • 4everwe2

Nu har klänningarna kommit. Efter förväntan!!  Kvaliten är perfekt, sitter perfekt och tullen blev under 200 kr
    Är jätte nöjd :D

Svar på tråden Äntligen..!!