Brudar, är den här klänningen för vit på en gäst?
Är bjuden på ett bröllop till sommaren och har börjat kika runt lite på klänningar. Fastnade för den här
Undrar om ni skulle reagera på att det är för mycket vitt i den?
Är bjuden på ett bröllop till sommaren och har börjat kika runt lite på klänningar. Fastnade för den här
Absolut inte! Tycker den var jättefin. Sålänge det inte är helvitt så är det helt ok för mig!
Gud! Den var verkligen skitsnygg! Tycker den är klockren! Jag tycker inte det är för mycket vitt!
Vart har du hittat den?
Nej det skulle jag inte, men jag är inte speciellt känslig så kanske är jag fel person att svara på detta? Jag tycker iaf att den är väldigt fin och passande!
Skitnsygg! Det gäller att man inte har en rumpa somär ivägen ;) Då ställer jag också frågan; var hittade du den?
Tycker den är ok. Du kan fråga brudparet annars..just in case.
Nej det tycker jag inte. Du skulle ju knappast se ut som en brud i den. Jättefin, kör på den!
Håller med övriga, jättefin och inte alls för mycket vitt i den! Jag tycker du ska köra på den :D
Inget "brudigt" alls över den. Det kommer synas klart och tydligt att du är en gäst, en snygg gäst ;)
Tack för snabba svar. Jag hittade den på halens www.halens.se/Product/064412&sortBy=Default&sortDirection=Ascending&oc=007
Kostar lite men det brukar ju dyka upp rabatter titt som tätt.
Står inte så nära bruden då det är sambon som är barndomsvän med brudgummen och jag har aldrig träffat henne.
Jag gick in och kollade priset...omg! Men är det bröllop så är det ;) Och den kan du LÄTT ha vid flera tillfällen!
Teatro har verkligen sjukt snygga klänningar :D