• Svar på tråden Photoshoppade brudpar *roligt*
  • Sebastiána

Owiii!!!

Det ser ut som sånt man gjorde när man precis började lära sig Photoshop. Gräsligt, men säkert kul att pyssla med.

• förlovadflicka

Hahahaha, måste be vår fotograf göra ett par såna flummiga bilder XD 

• förlovadflicka

Hihi, min fästman gillade dem också så klart :P Tänk att göra riktigt riktigt fula såna, fy vad kul! :P 

• hernameispekka
    Sebastiána skrev 2011-03-14 11:06:32 följande:
    Owiii!!!

Det ser ut som sånt man gjorde när man precis började lära sig Photoshop. Gräsligt, men säkert kul att pyssla med.

Haha, håller med :P
  • Wintercandles

haha dom var inte snygga men väldigt charmigt & humorn finns ju.

• 1995 11 17

Jag tycker det var kul att se och jag tycker om att spexa så jag skulle helt klart kunna tänka mig att göra nåt liknande. Nu har jag dock en utbildning i photoshop så jag skulle troligen lyckas bättre än dem. Och jag är ingen sån som har massor av foton på väggarna hemma så jag skulle nog föredra att ha ett kollage i stil med några av dem som fanns med i länken.

• MKF

Arbetet i Photoshop var nog inte det bästa nej. Dock är detta absolut inte representativt för ryska bröllopsbilder. Det finns gott om riktigt duktiga fotografer i Ryssland och man lägger mycket tid på fotot. Bröllop kan mycket väl pågå i två-tre dagar och man kan fota t.ex. dag två när man är helt avslappnad och bara har roligt.

• livan86

å herregud.. såå hemska!! hahaha!! hade de vart snyggt gjorda hade de antagligen vart en del av dem som blitt helt grymma!

www.lolfestservice.se - När ni behöver hjälp på festen!
  • queenelin

Smakfullt.
    Verkligen.

Jag gillar den där brudparet står i champangeglasen. Det måste liksom bli en blöt fest då...

• livan86
    queenelin skrev 2011-03-14 14:25:38 följande:
    Smakfullt.
    Verkligen.

Jag gillar den där brudparet står i champangeglasen. Det måste liksom bli en blöt fest då...
    HAHHAHAH
    www.lolfestservice.se - När ni behöver hjälp på festen!
Svar på tråden Photoshoppade brudpar *roligt*