• Freakie

Hjälp med smycken...

Nu har jag googlat och letat en massa, samt satt min brudtärna i arbete men jag kan inte hitta halsbandet som jag är ute efter... Jag hade behövt all hjälp jag kan få för att hitta ett hängesmycke som ser ut som denna bild som jag har klippt ihop:

Någon som har sett något liknande i deras smyckesjakt...? Jag vill nämligen matcha min ring som ser ut så här:

• Svar på tråden Hjälp med smycken...
  • Freakie

*puff*

Inget som vet något ställe där man kan specialbeställa smycken utan att det blir alltför dyrt? Guldsmeder faller bort pga priset...

• Sassabrassa
    Freakie skrev 2011-03-13 11:20:11 följande:
    *puff*

Inget som vet något ställe där man kan specialbeställa smycken utan att det blir alltför dyrt? Guldsmeder faller bort pga priset...
    Det övre hängmsycket borde någon som jobbar med silverlera att kunna göra åt dig. KOlla smyckesdesigner på nätet.
    Jag vet en i Värmland som är duktig som heter Ann Ardebrant
    www.ardebrant.se
  • Freakie
    Sassabrassa skrev 2011-03-13 11:55:27 följande:
    Det övre hängmsycket borde någon som jobbar med silverlera att kunna göra åt dig. KOlla smyckesdesigner på nätet.
    Jag vet en i Värmland som är duktig som heter Ann Ardebrant
    www.ardebrant.se
    Jag ska genast kolla upp det, tack för tipset! Ska till Värmlend till påsk så då kan man kanske passa på och kolla in hennes smycken.
  • Höstbröllop 2011

Har du inga gamla smycken du kan ge till en smed och smälta ner till ditt halsband? Stenar kan bl.a. köpa billigt på Tradera om du inte har några själv. Det borde få ner priset en del. Lycka till!

• Freakie
    Höstbröllop 2011 skrev 2011-03-13 13:11:08 följande:
    Har du inga gamla smycken du kan ge till en smed och smälta ner till ditt halsband? Stenar kan bl.a. köpa billigt på Tradera om du inte har några själv. Det borde få ner priset en del. Lycka till!
    Har tyvärr inte det...
    Så har insett att jag får nöja mig med silver och kristaller för att få någorlunda överkomligt pris på det hela.
Svar på tråden Hjälp med smycken...