Bra frisör i Lund??
Är det någon som kan ge tips på en bra frisör i Lund? Måste hitta någon som kan sätta upp mitt och min tärnas hår samt eventuellt oxå sminkning...
Är det någon som kan ge tips på en bra frisör i Lund? Måste hitta någon som kan sätta upp mitt och min tärnas hår samt eventuellt oxå sminkning...
Jag har samma problem med gynekologer som frisörer :) jag är känslig, men nu, efter nöstan åtta års letande har jag kommit till Jenny på Hårstudion och lämnar henne aldrig! Hon är super, vet precis hur jag vill ha det, och jag har fått en massa beröm för hennes jobb... Salongen ligger i gränden på Gågatan (l. Fiskaregatan), samam gräns som Italia Il Restaurante. (Hon tar inte emot nya kunder, men om man berättar vem som har tipsat, så brukar det gå ;) )
Lycka till!
Ingen som kan tipsa om ngn bra frisör i Lund som kan göra bruduppsättning??
Finns säkert tusen men eftersom jag inte har gift mig innan så kan jag bara hålla tummarna för ATT MIN fixar det som jag vill ha det. Jag ska fixa min på HÄR som ligger vid kattesund. Jag har sett ett par baluppsättningar där och tycker att de verkar ok. Men men min ordinariefrisör flyttade till London så jag kommer gå till en helt ny så jag kan liksom inte gå i god för . Har sett andra här på BT som tipsar om EGO som även sminkar mm. Men jag kan tyvärr inte hjälpa dig mer. Lycka till.