• The book of love
    Äldre 8 Mar 16:30
    3003 visningar
    6 svar
    6
    3003

    Söt liten cab sökes i Linköping med omnejd!!

    Nu vänder jag mig till er alla i hopp om att finna vad jag söker!
    Vi gifter oss den 28/5 två mil utanför Linköping.
    Vi har som plan att åka från kyrkan i en söt liten cab, alternativt en mustang, för att sen byta till ett än så länge hemligt fordon att anlända i till festen...
    Vi har dock haft lite svårt att hitta en bil att låna/hyra. Har ni eller känner ni någon som vi skulle kunna låna/hyra av så vore det jättesnällt!!
    Vi söker alltså en söt röd, vit eller svart, gärna lite äldre, cab. Alternativt en mustangcab, röd, vit eller svart.
    Hoppas att någon kan hjälpa oss!

  • Svar på tråden Söt liten cab sökes i Linköping med omnejd!!
  • Äldre 10 Mar 15:43
    #1

    Jag har tilgång till en röd cabbe och en svart cabbe. Båda 60-talsbilar. Bor tyvärr en längre bit bort men det är kanske ett alternativ. I så fall ska jag köra eller vara med. Ni kan ju gå in på zatzy.com under studentbilar också och se om ni kan hitta något.
    Lycka till. Tz

  • The book of love
    Äldre 12 Mar 19:32
    #2

    Hej! Vad är det för märke/modell på dina bilar? Var i Sverige finns de? Tack för tipset om zatzy, fanns tyvärr dock inget i vårt område vad jag kunde se.. Eller måste man vara inloggad? Stort tack för hjälpen!

  • Äldre 13 Mar 15:01
    #3

    Chevrolet, Pontiac och Spitfire.
    Mvh Tz.

  • Etype
    Äldre 15 Mar 14:02
    #4


    The book of love skrev 2011-03-08 16:30:48 följande:
    Nu vänder jag mig till er alla i hopp om att finna vad jag söker!
    Vi gifter oss den 28/5 två mil utanför Linköping.
    Vi har som plan att åka från kyrkan i en söt liten cab, alternativt en mustang, för att sen byta till ett än så länge hemligt fordon att anlända i till festen...
    Vi har dock haft lite svårt att hitta en bil att låna/hyra. Har ni eller känner ni någon som vi skulle kunna låna/hyra av så vore det jättesnällt!!
    Vi söker alltså en söt röd, vit eller svart, gärna lite äldre, cab. Alternativt en mustangcab, röd, vit eller svart.
    Hoppas att någon kan hjälpa oss!
    Hej,

    Jag har en röd Triumph Vitesse cab från 1968, det är inte min bil på bilden med det är samma modell.
    Bilen finns i Linköping.
    MVH/ Christian 
  • Midvin­terfli­cka
    Äldre 15 Mar 15:29
    #5

    Hänger på tråden här!

    Christian, fin bil du har, kan man nå dig via gästboken?

    Söker egentligen efter 40- eller 50-tals modell (ej "amerikansk raggarmodell"), någon som känner till om en sådan bil finns att hyra/låna i Linköpingstrakten?

    Vi gifter oss strax utanför Linköping och transporten gäller ca 2 mil. Bröllopet är den 13 augusti.

  • Etype
    Äldre 15 Mar 16:12
    #6


    Midvinterflicka skrev 2011-03-15 15:29:33 följande:
    Hänger på tråden här!

    Christian, fin bil du har, kan man nå dig via gästboken?

    Söker egentligen efter 40- eller 50-tals modell (ej "amerikansk raggarmodell"), någon som känner till om en sådan bil finns att hyra/låna i Linköpingstrakten?

    Vi gifter oss strax utanför Linköping och transporten gäller ca 2 mil. Bröllopet är den 13 augusti.
    Hej,

    Ni når mig lättast på telefon 0732-710091.  Jag har även en Jaguar från 1950, se bifogad bild.

    MVH/ Christian
Svar på tråden Söt liten cab sökes i Linköping med omnejd!!