• Blivande Mrs Pernefur

Hjälp! Underhållning Karlstad

Snälla goa rara blivande brudpar och redan gifta, hjälp mig och min sambo genom att rekomendera underhållare till vår bröllopsfest. Vi letar efter ett gäng som kan underhålla både med spex och sång eller bara med sång. Vi skulle gärna antlita både coverband och trubadurer. Ingen av oss är härifrån Karlstad och vi har inte heller några kontakter inom branschen så vi känner oss helt lost.
    Har ni några rekomendationer?

• Svar på tråden Hjälp! Underhållning Karlstad
  • Vi2alltid

Det finns ett coverband som heter Stinsen som håller till i Säffletrakten tror jag. Har varit på ett bröllop där de spelade och de var jätteduktiga och har bred repertoar. Vet inte om det är så mycket spex men grabbarna är i alla fall sköna och bjuder på sig själva

• Blivande Mrs Pernefur
    Vi2alltid skrev 2011-03-06 17:30:48 följande:
    Det finns ett coverband som heter Stinsen som håller till i Säffletrakten tror jag. Har varit på ett bröllop där de spelade och de var jätteduktiga och har bred repertoar. Vet inte om det är så mycket spex men grabbarna är i alla fall sköna och bjuder på sig själva
    Kanon, de ska jag kolla upp direkt Tack snälla...
  • Piiiip

Vet en trevlig dj som heter Ståhlhammar (tror jag), möjligtvis Daniel i förnamn men det är jag osäker på. Han har hur som helst spelat musik på olika stället i Kd när jag varit ute och på ett par privata fester. Alltid nöjda gäster/partydeltagare!

• Blivande Mrs Pernefur

Jag har hört talas om honom tidigare, och skulle gärna höra mig för men vi skulle vilja ha ett liveband så han passar inte riktigt nu tyvärr.

Jag är jättetacksam för alla tips jag kan få, jag söker med ljus och lykta efter trubadurer/liveband/spexare som kan underhålla

• annicka

En vän till mig hade ett par duktiga killar på sin 40-årsfest, Rasmus och Joakim heter de. De ingår även i ett 4-mannaband som heter x-y, hemsida www.x-y.se. Jag vet inte riktigt vad hon betalade eller så, men det var duktiga grabbar som fick upp stämningen och körde bra covers.

• Blivande Mrs Pernefur
    annicka skrev 2011-03-07 14:22:07 följande:
    En vän till mig hade ett par duktiga killar på sin 40-årsfest, Rasmus och Joakim heter de. De ingår även i ett 4-mannaband som heter x-y, hemsida www.x-y.se. Jag vet inte riktigt vad hon betalade eller så, men det var duktiga grabbar som fick upp stämningen och körde bra covers.

Okej, de har jag inte fått upp tidigare så det ska jag definitivt titta närmare på .-) Tack för tipset

• Blivande Mrs Pernefur

Nu har vi bokat en trubadur duo; Fresk och Melin, är det någon som har någon erfarenhet ifrån dem? Det låter bra på nätet så jag hoppas att de kommer att bli lika bra live

Svar på tråden Hjälp! Underhållning Karlstad