• Svar på tråden ..Tips.. Till alla om allt
  • förlovadflicka

    Det är det som är syftet med hela forumet :) Det är bättre att ha specifika trådar som handlar om saker, så vet man vad man ska leta efter när man behöver tips :) 

  • Viiala


    då börjar jag...

    såg en så fin klänning tänkte kanske köpa den bara för att jag kan ju inte ha den men det va så söt...
  • Viiala

    tänkte mer haallt sammlat på ett ställe.. men varför kan man inte kopiera över en sida för?

    klänning var bara bud på 1 kr så

  • förlovadflicka
    Viiala skrev 2011-03-05 19:32:55 följande:
    tänkte mer haallt sammlat på ett ställe.. men varför kan man inte kopiera över en sida för?

    klänning var bara bud på 1 kr så
    Men det är ju ett samlat ställe, hela forumet är ju bara tips, det är bara att läsa :)
    Vad gäller klänningen så måste jag bara varna dig... Köpte en klänning på tradera (är ganska säker på att det är samma säljare som bytt namn bara för att den fick så många dåliga omdömen...) Den var iof jättebillig men jag kan inte ha den alltså... Själva modellen är fin till grunden men den är otroligt slarvigt sydd! Trådar sticker upp i ryggen, pärlor är inte ordentligt fastsydda, sömmar är sneda, det är små svarta fläckar på olika ställen på den mm... Så kan tyvärr inte rekommendera det, frakten från kina låg ju ändå på 150 kr så ganska onödigt köp...

    Vad negativ jag känner mig, förlåt, vill inte förstöra din tråd! :)  
  • Viiala

    Haha nej det gör inget ok får se om jag vinner den då jag har bjudit 3 kr haha. om den är slarvit syd blir jag vansinig haha. den personen hade massa andra klänningar men den dyraste var typ 800 så det kanske bara e slarv allt


     

  • förlovadflicka
    Viiala skrev 2011-03-05 19:47:31 följande:

    Haha nej det gör inget ok får se om jag vinner den då jag har bjudit 3 kr haha. om den är slarvit syd blir jag vansinig haha. den personen hade massa andra klänningar men den dyraste var typ 800 så det kanske bara e slarv allt


     


    Ja, är rätt säker på att det är samma säljare som bytt namn bara för den jag hade var också från kina och skrev likadant på sina aktioner... Men det kan ju gå vägen, tre kronor lär inte ruinera dig ;) 
Svar på tråden ..Tips.. Till alla om allt