-
-
Svar på tråden Tips för er i göteborgsområdet
-
Har du bilder från själva vigseln?
Vi gifter oss därikring, också med Lennart. Men vi tänkte nog gifta oss där vi ska ha middagen... fast jag blir ju osäker eftersom Nolhaga är så fint. -
hej hej
fina tips :) Spelar Karin gitarr eller har hon någon som kommer henne & spelar? -
Hur mycket kostade det att anlita Karin som solist?
-
Hej!
Etheleglin: Vill inte lägga ut mina bilder här, men Nolhaga är jättevackert både inomhus och ute i slottsträdgården.
Wintercandles: Karin hade inte med sig någon som kompade med gitarr, på vårat bröllop sjöng hon till inspelad bakgrundmusik. Blev riktigt bra. Om ni känner någon som spelar kan hon säkert sjunga tillsammans med honom/henne.
Pimpim83: Tror det var 800kr för 2 sånger. -
Misstänker att vi kör vigsel på gården... men det hade varit fint att se hur det ser ut där. Har ju faktiskt aldrig varit inne där, bara sprungit förbi på massa löpturer.MrandMrsE skrev 2011-03-04 19:45:29 följande:Hej!
Etheleglin: Vill inte lägga ut mina bilder här, men Nolhaga är jättevackert både inomhus och ute i slottsträdgården.
Wintercandles: Karin hade inte med sig någon som kompade med gitarr, på vårat bröllop sjöng hon till inspelad bakgrundmusik. Blev riktigt bra. Om ni känner någon som spelar kan hon säkert sjunga tillsammans med honom/henne.
Pimpim83: Tror det var 800kr för 2 sånger. -
Vi har också bokat gbgdjevent. Var ni nöjda? Något särskilt man bör tänka på? Har fått väldigt bra respons när jag pratat med killen, men det är ju skönt att få ett personligt omdöme också.
-
Hej "SnartFruSir"
Vi bokade in en träff med DJ:n innan bröllopet, sen skickade vi en spotifylista med endel låtar som vi ville att han skulle spela på festen.
Allt fungerade bra. Lycka till! -
Hej! Vad kostade fotografen? hade ni heldag? tack för tipsen! Ska kolla in solisten också, vi ska ha borgerlig vigsel så kommer ha ca 4 låtar. =)
-
Hej "gbgmaj2012"
Då kostade det 2 timmars fotogafering 5500kr, sen 2000kr per extra timme. Det bästa är att skicka mail och fråga henne, Lycka till!
Hej!
Gifte mig i somras på Nolhaga slott i Alingsås och ville bara tipsa om några saker som jag var riktigt nöjd med:
Solist: Karin Andersson sjöng fantastiskt fint under vår vigsel.
karin-andersson.dinstudio.se
Vi valde Annies song med John Denver och At last med Etta James.
Fotograf: Eva Quirbach, quirbachphotography.com (Göteborg)
Vigselförrättare: Lennart Allbro (Alingsås)
DJ: gbgdjevent.se
Hudvård: Viktoria Östling, topptillta.nu (Uddevalla)
Hoppas det här kan vara till någon hjälp