• Svar på tråden Marry Me
  • Thailand2011

    Hade du tänkt att INTE fråga henne om du inte får 500 röster??

    Fin idé annars!

  • mrs pitt

    Håller med föregående inlägg. Ja, jättegullig idé men det låter lite som om du blir tvingad att fria om du får 500 röster pga hur du har formulerat dig... Kanske ändra "I will ask you to marry me if..." så att det inte står "if". Lycka till!

  • förlovadflicka

    Du behöver väl inte 500 personer som bestämmer om du ska visa din kärlek eller inte? Förstår att du ville göra nåt fint men jag hade bara blivit ledsen... :S 

  • themandys

    Haha, vilken kul idé! Ni får sprida på facebook, arbetsplatser och bland släkt& vänner så ska det nog gå vägen ;) Lycka till!


  • Oniq

    Förstår tanken men...  det blir lite felriktat.

    Om formuleringen hade varit mer i stil med  'Marry Me Malin - I and (at least) 500 people hopes you will answer Yes' hade det varit mer smickrande.

  • Å och D
    Diesel skrev 2011-03-03 13:17:55 följande:
    Hej

    har skapat en hemsida/blogg som jag tänkte visa min sambo om det går som jag planerat!

    marrymemalin.blogspot.com/
    Håller med de andra, låter som du inte vill om inte majoriteten röstar fram att du verkligen SKA.... Idén är dock kul, fila på det lite, som det ser ut nu hade jag blivit rätt ledsen om jag var Malin....
  • In Wonderland

    Håller med att tanken är god, men skulle också formulerat om lite på sidan. Kanske kan du också ta bort de som svarat nej i omröstningen sa bara alla JA syns.

  • Chicita

    Jag gillar tanken :) (men jag tittade på sidan först nu när du hade ändrat den i och för sig)

    Går det att ändra upplägget på sidan?
    Så att röstningen får mer fokus eller att du kanske centrerar det mer?
    Den kändes väldigt obalanserad just nu.
     

Svar på tråden Marry Me