• IdaPierre

    Någon som beställt "tyg" bukett???

    Jag har kollat runt lite på tygbuketter..har hittat jätte fina på
    www.etsy.com

    Har oxå kollat på sidan www.thebridesbouquet.com/Pink.aspx. Där har ja hittat jätte fina buketter..lutar åt en beställning därifrån.
    Så nu undrar ja ju såklart om det är fler som beställt sån bukett?? Är de så fina i verkligheten som de ser ut på bilderna..vågar man beställa en sån.

    På bilderna ser buketterna jätte fina ut o ja är helt kär i en rosa bukett på den sistnämnda sidan..

  • Svar på tråden Någon som beställt "tyg" bukett???
  • stjärna18


    Hej hej

    Jag har beställt från thebridesbouquet och är supernöjd med mina buketter! Snabb leverans också, fick dem 10 dagar tidigare än utlovat så dem kan jag varmt rekommendera!
  • MrsT2011

    Nu vet jag ju inte hur pysslig du är TS, men i senaste numret av Bröllopsguiden visade de hur man gör en egen bukett av vita kaffefilter som "putsades" rosa med vattenfärg. Jättefint blev det! Visst, det är säkert inte så lätt och kräver nog både tid och tålamod, men jag ville ändå tipsa eftersom det ju är ett billigt alternativ och något man kan fixa långt innan bröllopet.

  • IdaPierre

    tack för era svar...det lutar åt att beställa från thebridesbouquet. Jag har hittat både brudbukett o liknande tärnbukett. Dom ser verkligen superfina ut. Trodde aldrig att ja skulle beställa en "fejk" bukett..hihi..O billigt va det ju oxå...
    Lägg gärna in fler bilder om ni köpt en så ja får se hur de ser ut på riktigt :)

  • IdaPierre
    stjärna18 skrev 2011-03-02 08:24:16 följande:


    Hej hej

    Jag har beställt från thebridesbouquet och är supernöjd med mina buketter! Snabb leverans också, fick dem 10 dagar tidigare än utlovat så dem kan jag varmt rekommendera!
    Är det den stora buketten?? Lr är det en till tärnorna? Hur många rosor är det i den?? Många frågor nu.
  • stjärna18

    Det är den "lilla" med 20 rosor. Min är lite större och har 30 rosor. Hade jag gjort om det hade jag nog tagit den med 20 för jag tycker den med 30 är i största laget men nu blev det inte så Glad och jag är nöjd ändå!

  • IdaPierre
    stjärna18 skrev 2011-03-02 11:41:29 följande:

    Det är den "lilla" med 20 rosor. Min är lite större och har 30 rosor. Hade jag gjort om det hade jag nog tagit den med 20 för jag tycker den med 30 är i största laget men nu blev det inte så Glad och jag är nöjd ändå!


    Okej..jag vill ha en ganska stor rund bukett så jag tror ja kommer beställa den med 30 rosor. Sen till min tärna tror ja att ja kommer ta den buketten som är till tärnorna..den  är ännu lite mindre  än den med 20 rosor...vill inte att min tärna ska ha en för stor bukett :)
  • MamaJuice
    IdaPierre skrev 2011-03-02 13:08:01 följande:
    Hittade en sida till med fejkblommor...vet inte om dom skickar till sverige..har mejlat dom o frågat. Men kolla in..underbara buketter...ser verkligen verkliga ut.
    www.silkweddingdesigns.com/bridal

    Fick du veta hur det var med skicka till Sverige?

  • Mrs S 2012

    Jag har varit i kontakt med http://www.silkblooms.co.uk/ och de var väldigt tillmötesgående. Kommer att beställa mina blommor därifrån.
    De skickar sina buketter till sverige för £12.00

    Hoppas du hittar vad du vill ha!

  • MamaJuice
    Mrs S 2012 skrev 2012-01-15 09:50:54 följande:
    Jag har varit i kontakt med www.silkblooms.co.uk/ och de var väldigt tillmötesgående. Kommer att beställa mina blommor därifrån.
    De skickar sina buketter till sverige för £12.00

    Hoppas du hittar vad du vill ha!
    OMG! Vilken sida! Massa tack för tipset!!
  • Mrs S 2012
    MamaJuice skrev 2012-01-16 13:05:34 följande:
    OMG! Vilken sida! Massa tack för tipset!!
    Hoppas du blir nöjd! Jag har lite svårt att bestämma mig efter att de skrev att man kan välja i stort sett vilken man vill och sedan anpassa färgerna. Jag har t.ex. att par skor som jag vill matcha min bukett med!
  • MochR

    har beställt från sidan www.thebridesbouquet.com och är jätte nöjd! de ser ut precis som de gör på hemsidan, men fick dock betala en tull när jag skulle hämta ut paketet på ca350kr så att du vet att det tillkommer. Här bild som jag tog när buketterna kommit, har köpt rosor som jag har börjat sätta in bland orkiderna. De enda jag inte gillade var roscoursagen så jag tror jag fixar egna av de lösa rosorna jag beställde.



Svar på tråden Någon som beställt "tyg" bukett???