• Invincible

    Nu är tärnklänningarna beställda *bild*

    Och jag är SÅ nervös att de ska ha mätt sig fel eller gjort nåt annat dumt!
    Jaja, det mesta går väl att rätta till här i värsta fall... :)
    Jag tycker iallafall att klänningarna är superfina!



    www.lightinthebox.com/A-line-High-Neck-Knee-length-Chiffon-Bridesmaid-Wedding-Party-Dress-FSM0682-_p96027.html

    Tärnornas är dock i svart. Matchas med väldigt rosa eller väldigt gröna skor samt bukett i samma färg.

    GLAD! :)
    And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • Svar på tråden Nu är tärnklänningarna beställda *bild*
  • himeko81

    Väldigt snygg och elegant :D Hoppas att det blir precis så som du önskat dig.

  • nsdtr

    o den sidan hade ju massa fina klänningar,,vet du hur lång leverans det är??

  • Invincible
    nsdtr skrev 2011-02-27 20:37:06 följande:
    o den sidan hade ju massa fina klänningar,,vet du hur lång leverans det är??
    Jag är faktiskt inte helt säker, de måste ju inte vara här förrän typ i september (även om det skulle vara liiite stressigt).

    Vi har även beställt måttsydda som sagt och då tar det gissningsvis längre tid. Men jag uppdaterar gärna här när de skickas! Rean är dock slut alldeles snart så vill man handla så ska man kanske passa på! Iallafall om man har gott om tid fortfarande.

    70% rabatt på frakten också!
    And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • gbg2012

    Jag är jätteintresserad av att höra om du var nöjd med tyget och klänningen! Jättefin! Ska köpa två klänningar till mina tärnor. 

  • Invincible

    Äntligen!
    Idag ringde min kära far mig och sa att UPS-mannen varit och lämnat av ett paket! (Nu lät det som jag bor hemma, men nej, så är det inte riktigt. Min snälla pappa är hemma hos oss och leker hantverkare medan vi jobbar på dagarna...)

    Jag kunde inte komma hem snabbt nog efter träningen, det kan jag tala om! Klänningarna ser hur fina ut som helst, ska försöka ta en bild, men suck vad tråkigt med kläder som hänger på galgar...

    Imorgon kommer mina fina tärnor och ska prova dem, så det blir eldprovet. Smsade dem och sa att jag hoppas att de inte varit för optimistiska när de tagit sina mått... Flört


    And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • Invincible

    Hahaha, nu såg jag hur elak sista meningen såg ut! Mina fina flickor är helt på det klara att jag skojar med dem när jag säger nåt så dumt!


    And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • andreasochkarin

    Bumpar tråden!

    Satt dom bra? Blev lite sugen på att beställa klänning till min tärna därifrån. Känns som att vi har letat igenom varenda butik på nätet och i gbg/karlstad och inte hittat nåt än. Men där hittade jag ju jättemånga fina!!

  • Hoffsennanen Tottoplex

    De har ju så mycket fina klänningar!!! Vad blev den totala leveranstiden och vad kostade hela kalaset om man får fråga?

  • Invincible

    Oj, hade den här tråden vaknat till? :) Vag rooligt! Klänningarna var oerhört välsydda, och tyget är iofs i syntet, men helt skrynkelfritt istället. En klar fördel för oss. Vi ska ju inte heller gifta oss förrän i september så värsta sommarvärmen är ju generellt över då.

    Klänningarna hamnade på ca 800 kr st, och sedan tillkom importavgift på 400 kr för båda två. Så ca 1000 kr/klänning landade kalaset på! Måttsydda beställde vi, och för en av tärnorna var klänningen för liten. Jag låer det vara osagt vad som var orsaken till det... Men för liten var den. Som tur är så har jag en väninna som är sömmerska, och klänningen är nu i hennes händer. Hon sade att det fanns extra tyg innanför sömmarna, så det var ju för väl.

    De är rejält vadderade övr bysten, så BH är egentligen helt överflödig i just den här modellen! Vi är supernöjda och hade klänningarna levererade efter ganska exakt en månad om jag inte räknat fel!


    And tonight we can truly say - Together we are invincible
Svar på tråden Nu är tärnklänningarna beställda *bild*