• Sebast­iána
    Äldre 27 Feb 09:42
    2326 visningar
    8 svar
    8
    2326

    Färg på brudgummens kostym?

    Min BM har bestämt sig för kostym. Han använder det då och då i jobbet så han kan använda den även efter bröllopet. Till kostymen ska han ha en lite prålig väst och plastrong. Vilken färg ska era män ha på kostymen?

  • Svar på tråden Färg på brudgummens kostym?
  • Skumbo­ll
    Äldre 27 Feb 10:03
    #1

    Det blir nog en mörkgrå kostym här. 

  • stjärn­a18
    Äldre 27 Feb 10:44
    #2

    En antracitgrå kostym från Hugo Boss. Såååå snygg är han i den Tungan ute

  • Sebast­iána
    Äldre 27 Feb 10:53
    #3

    Vi har beställt tygprover från Suitopia eftersom min BM vill ha en måttsydd kostym. Vi har fastnat för grått, men det är så svårt att välja nyans! Kanske ska jag ta med honom till en herrklädesaffär så att han får prova olika kostymer och ser vilken nyans som passar honom bäst.

  • Äldre 27 Feb 11:37
    #4

    Mörkgrått även här...


  • Zephie­nnia
    Äldre 7 Mar 20:50
    #5

    Min Nicke ska ha en grå. Han har redan en svart och det känns ganska användbart med en grå för framtiden. Mina kriterier var bara att det skulle vara en grå som inte är för mörk eller för ljus, och han har hittat precis rätt (jag släppte iväg honom på egen hand och det gick galant!).

  • Äldre 7 Mar 20:55
    #6
    stjärna18 skrev 2011-02-27 10:44:24 följande:
    En antracitgrå kostym från Hugo Boss. Såååå snygg är han i den Tungan ute
    Du vet att det först efter festen du får klä av honom FlörtTungan ute

    När jag bodde i Frankrike och killen kom och hälsade på så bytte han om till en tröja hanhade inhandlat där....Jag attackerade och tröjan flög av..ja och sen resten också. Så himla grrrr fin i den alltså. Hahah
  • Semlor­na
    Äldre 7 Mar 21:18
    #7

    En svart Hugo Boss. Han fick välja vad han ville och det var den han fastnade för

  • mikita
    Äldre 7 Mar 22:02
    #8

    Vi funderar på vit/grädd/ivory...väldigt ljus alltså. Utomhusbröllop i sommar, vi tycker det funkar då.

Svar på tråden Färg på brudgummens kostym?