Nu har jag också varit på Lillys och är toknöjd! Jättebra och trevlig service, hon ansträngde sig verkligen för att jag skulle hitta rätt, förstod vad jag var ute efter och kom med förslag, och lät det ta den tid det tog.
Dessutom hittade jag en klänning som satt som en smäck, vilket ingen klänning har gjort förut! Jag gillade också att klänningarna var så stadiga, och tror nästan jag kommer att kunna vara utan bh trots mina hängiga DD-kupor! 
En annan sak som var bra är att klänningarna antingen finns i lager i butiken eller beställs på två veckor. Många butiker har ju runt 3 månaders leveranstid, vilket blir rätt knepigt om man som jag hoppas på att gå ner i vikt men inte vet hur mycket. Det gör att jag kan fortsätta titta runt i lugn och ro och se om jag faller för nån annan klänning, men gör jag inte det går jag bara och köper den här, som kommer att finnas kvar till oktober. Jag kommer nog inte att vänta alltför nära inpå bröllopet (september), men kanske till maj om jag kan hålla mig...
Men jag måste också upprepa mitt omdöme om Bröllopskällan, var där igen och träffade samma tjej, en relativt ung tjej som är rätt kort och har brunt hår bakåtdraget i en svans. Hon är verkligen supertrevlig!