• JuniBr­ud 2011
    Äldre 23 Feb 16:56
    2530 visningar
    6 svar
    6
    2530

    Förslag på transport på Österlen??!

    Hej alla ni fina som sitter inne med så mycket bra information!!
    En fråga som jag hoppas att någon av er kan hjälpa mig med: Har ni förslag på transport på Österlen mellan kyrkan och fetslokalen?
    Helst av allt skulle jag vilja ha häst och vagn men det verkar vara väldigt svårt att få tag på detta, någon som vet vart man kan vända sig? Annars är jag som sagt öppen för andra förslag om någon vet ställen man kan vända sig till ang detta?

    Tusen tack på förhand och hoppas alla har det bra i sina planeringar där ute!

  • Svar på tråden Förslag på transport på Österlen??!
  • plin
    Äldre 23 Feb 17:13
    #1

    Var på Österlen ska ni vara?

  • JuniBr­ud 2011
    Äldre 23 Feb 17:30
    #2

    Vi gifter oss i Vitabykyrka och festen ska vara i Skånetranås, utanför Tomelilla

  • Bianca­25
    Äldre 28 Feb 11:21
    #3

    Hej!
    Här kommer två tips:
    Roland Paulssons Häst & vagn,  040-45 73 62 (de finns i Höllviken)

    annars kan jag rekommendera dessa:
    Elite Limousine, 040-630 70 50 (de har en fin Rolls Royce som vi åkte med)

    Ville också ha häst och vagn, men det tog för lång tid då det var ganska långt mellan kyrkan och lokalen.

    Lycka till!

  • JuniBr­ud 2011
    Äldre 28 Feb 13:00
    #4

    Toppen! Tack för tipsen! Jag har mailat Roland Paulsson och väntar med spänning på svar!
    Minns du vad ni gav för den bilen ni åkte med? Jag var inne på deras hemsida, Rolls Roycen var riktigt snygg! Tror min blivande skulle överlycklig om jag bokade den =)

  • Bianca­25
    Äldre 1 Mar 13:50
    #5

    Tror vi gav strax över 4000:- och då fick vi också glas med gravyr och en flaska bubbel.

  • Skåneb­rud
    Äldre 4 Apr 19:52
    #6

    Hej,

    Vi hyrde genom www.bfm.nu en nyare Porsche cab att få köra själv men de har även häst o vagn och andra drömbilar...
    Tror sin Bianca25 att det kan kännas väldigt långt mellan kyrkan o lokalen om man väljer häst o vagn, även om det är en dröm för många tjejer =)

Svar på tråden Förslag på transport på Österlen??!