• Svar på tråden Söt eller too much och tacky?
  • förlovadflicka

    Söt! Tycker verkligen inte den är too much! :D 

  • Chicita

    Har du bild på klänningen? 

    Som bara sko så tyckte jag den var söt. Bröllops-söt om man säger så.
    Inget jag skulle välja till en vanlig fest, men på bröllopet går man lite over the top och det är HELT ok Skrattande 
    Men frågan är hur skon passar med klänningen... 

  • Å och D
    Chicita skrev 2011-02-22 15:26:13 följande:
    Har du bild på klänningen? 

    Som bara sko så tyckte jag den var söt. Bröllops-söt om man säger så.
    Inget jag skulle välja till en vanlig fest, men på bröllopet går man lite over the top och det är HELT ok Skrattande 
    Men frågan är hur skon passar med klänningen... 
    Jajamen, i min profil :)

    Nej, till en vanlig fest, absolut inte, men till bröllop så tyckte jag den var söt,  jag kan nog inte riktigt vänja mig vid det här "bakelsesöta" men det ÄR fint på bröllop...
  • frallan

    För mig var den too mutch på fel sätt... annars brukar jag gilla plottriga och lite galna saker... men för mig är den lite för mycket 80-tals pärlig... men den kan ju åandra sidan vara super fin på! Beror nog lite på vad man har för klänning till...

  • Å och D
    TheD skrev 2011-02-22 15:47:59 följande:
    Tooooo much :) Men det har ju att göra med min smak.
    Jooo, jag tror faktiskt det blev lite väl bra, däremot verkar det sunt att detta märke har en insida av skinn, så jag går nog vidare på själva varumärket.
  • TheD
    Å och D skrev 2011-02-22 15:54:29 följande:
    Jooo, jag tror faktiskt det blev lite väl bra, däremot verkar det sunt att detta märke har en insida av skinn, så jag går nog vidare på själva varumärket.
    Aha, ja gör så :)
  • Å och D


    Tror faktiskt att denna kan vara mer jag... Det är en danssko, så den ska väl fötterna överleva i också...
  • Chicita
    Å och D skrev 2011-02-22 15:30:44 följande:
    Jajamen, i min profil :)

    Nej, till en vanlig fest, absolut inte, men till bröllop så tyckte jag den var söt,  jag kan nog inte riktigt vänja mig vid det här "bakelsesöta" men det ÄR fint på bröllop...
    Jag kom inte åt dina foton, men den andra skon du visade är mer MIN stil, så jag skulle rösta på den om du står mellan dessa modeller i alla fall Glad

    När man gifter sig så är det helt ok annars att vara överdriven, bakelseklänningar, stora glitterhalsband mm mm.
    Så det gäller ju att passa på Flört 
    Men om det inte är din stil, så tycker jag inte att du ska gå emot den för då är risken att du bara känner dig utklädd och inte vacker.
    Det du har på dig måste ju fortfarande vara DU. Och så även skorna.

    Jag kommer själv att gå på komfort och inte utseende, för eftersom jag har en fot som är aningen deformerad efter en olycka, så är risken stor att jag svimmar annars om jag har ett par snygga men obekväma skor *S*
    Så dom där dansskorna tror jag på...
    Vill du "blinga till dom" så kan du alltid köpa stenar på Panduro och limma dit själv om det ÄR din stil Solig 
  • Future Mrs S

    jag tycker inte alls att den är för mkt!!!!!! :D Super snygg!! Åhh jag önskar att jag kände mig bekväm med klackar men det gör jag inte, jag är 174 cm lång och alla runt mig är småttingar så jag känner mig som en transa i klackar! ;) 

  • M Berg

    fina om man passar i sånt. Sj ska jag gå i ett par ballerina utan klack. VÄGRAR ha onda fötter på min bröllopsdag!

  • Oniq

    Varken eller. Kändes vintage. Lite 'klumpiga' detaljer tycker jag. Skor nr 2 var mycket mer stilrena.

Svar på tråden Söt eller too much och tacky?