• snart en Erikss­on
    Äldre 20 Feb 19:21
    4065 visningar
    15 svar
    15
    4065

    morgongåva???

    hej vad har ni eller ska ni köpa til er man i morgongåva??? vill gärna ha tips!!!

  • Svar på tråden morgongåva???
  • 2011br­öllop
    Äldre 20 Feb 23:37
    #1

    Tror det blir en klockaSkrattande 

  • Anna42­3
    Äldre 11 Jul 16:58
    #2

    En humidor, dvs en cigarrlåda. Det finns fina på humidorer.se!

  • HoPPsa­nSa sÅ gLad
    Äldre 19 Aug 22:36
    #3

    Jag lät en kompis fota mej lättklädd. Fina och vackra bilder blev resultatet + en mycket förvånad och glad man...

  • sollan
    Äldre 20 Aug 05:35
    #4

    Min blivande älskar klockor så funderar på att köpa han ett armbandsur å låta gravera in nått på den. Men sen så funderade jag även på att designa ett guldhänge som symboliserar oss som han kan ha i halsbandet. Hmm...Tur jag har lite tid till på maje att välja =)


    Blivande Aprilbrud
  • fruwes­terlun­d
    Äldre 3 Sep 14:09
    #5

    Jag kommer från Morgongåva =)  hihi

  • Annika­611
    Äldre 3 Sep 14:22
    #6

    Jag och min fästman beslöt att vi inte ger några morgongåvor. Jag tycker mer om spontana presenter än såna som man känner sig tvungen att köpa. Finns det någon annan som inte heller tänker ge morgongåvor, eller är vi helt konstiga?

  • eeyore­78
    Äldre 3 Sep 14:30
    #7
    Annika611 skrev 2011-09-03 14:22:23 följande:
    Jag och min fästman beslöt att vi inte ger några morgongåvor. Jag tycker mer om spontana presenter än såna som man känner sig tvungen att köpa. Finns det någon annan som inte heller tänker ge morgongåvor, eller är vi helt konstiga?
    Vi har oxå betämt oss för att inte ge varandra några morgongåvor...
    Vi kommer att köpa det tillvarandra på våran bröllopsresa istället...
    Så ser planen ut nu iallfall... Jag kommer nog att köpa något litet ifall att han köper något (man vet ju aldrig)
    men som det är bestämt nu så kommer vi att köpa det på resan istället <3

    Konstiga tycker jag inte att ni är  
  • Mimmi7­0
    Äldre 13 Sep 22:40
    #8

    Jag gav min man ett par manschettknappar i silver med kordinaterna ingraverade för platsen där vi träffades. Hittade idén på nätet och snodde den!

  • Ihöst
    Äldre 14 Sep 05:47
    #9

    Jag var hos en fotograf och fotade mig i lättklätt med ringen på =)
    Han blev mycket nöjd med sin present!

  • 070831
    Äldre 4 Nov 10:50
    #10
    Jag och min fästman beslöt att vi inte ger några morgongåvor. Jag tycker mer om spontana presenter än såna som man känner sig tvungen att köpa. Finns det någon annan som inte heller tänker ge morgongåvor, eller är vi helt konstiga?
    Jag och min fästman beslöt att vi inte ger några morgongåvor. Jag tycker mer om spontana presenter än såna som man känner sig tvungen att köpa. Finns det någon annan som inte heller tänker ge morgongåvor, eller är vi helt konstiga?
    Vi har oxå betämt oss för att inte ge varandra några morgongåvor...
    Vi kommer att köpa det tillvarandra på våran bröllopsresa istället...
    Så ser planen ut nu iallfall... Jag kommer nog att köpa något litet ifall att han köper något (man vet ju aldrig)
    men som det är bestämt nu så kommer vi att köpa det på resan istället <3

    Konstiga tycker jag inte att ni är  
    Nej då ni är inte konstiga alls , men visst kommer ni ge varandra någonting kärlek så klart ;p  jag tror inte jag kommer ge någonting har inte sån bra ekonomi till det. Och vi tar pengarna vi säljer för till bröllopet och de min blivande man kan spara undan. jag lägger iaf undan 500 kr och sen är mina pengar slut. så då kommer jag endast ge han mys och kärlek det blir han nog glad över ändå allt som kommer från mig blir han glad över har han iaf sagt. så för mig kommer jag bara ge han det då jag inte har råd till någonting annat..
  • Fossin­g77
    Äldre 4 Nov 10:59
    #11

    En sådan här är min morgongåva nästa fredag :) Den ska graveras med ett citat från en av solosångerna vi har med på vigseln. :)


  • 070831
    Äldre 19 Nov 14:39
    #12

    jag hittade min morgongåva igår så det blir iaf en morgongåva till min m2b :D

  • Kajsat­im
    Äldre 28 Feb 19:55
    #13

    Det var någon här på BT som skrev att hon skulle ta på sig sin brudklänning och ta vackra foton och sen i albumet skriva ett löfte till varje bild. Tyckte det lät underbart så det får nog bli min morgongåva :)

  • Estell­e
    Äldre 28 Feb 20:00
    #14
    En villa vid kusten i Grekland, han kommer att bli sååå glad! :)
  • Aprilb­ruden
    Äldre 28 Feb 22:29
    #15

    Hej!


     


    Vi kommer inte heller att ge varandra några morgongåvor, men vi har bestämt att vi ska ge varandra nya parfymer på bröllopsdagens morgon :)

Svar på tråden morgongåva???