• Dustin

"För billig" webbshop?

Håller på att hjälpa blivande frugan, som har lite forumfobi, med att leta efter brudklänning... Hon har fastnat för märket Mori Lee och där har hon hittat ett par modeller hon gillar...

Jag googlade runt lite för att se om man kunde hitta några bra priser på nätet och hittade då följande sida:

se.wedding-dresses-prices.com/index.php

Ofta om något är för bra/billigt för att vara sant så är det ofta så, vad säger ni om detta?
    Någon som handlat här eller har några erfarenheter?

tacksam för svar... :)

• Svar på tråden "För billig" webbshop?
  • TheD

Hm, ja du. Jag har inte handlat där. Hoppas någon läser ditt inlägg och får svar. Det behöver inte vara dåligt med tanke på priserna ;)

Lycka till!

• Fröken Söt

Jag skulle tro att de säljer kopior av kända märken. Som de själva skriver: "our website is the one of most professional bridal manufacturer from China".

• Darling Daisy

Hej!

Själva sidan ser ju ganska suspekt ut, verkar vara en direktöversättning från dålig engelska till dålig svenska. Det är nog ett av alla Kinaföretag som tillverkar och säljer kopior på designklänningar. Och Kinaföretagen har en tendens till att inte vara så jätteduktiga på engelska (men väldigt duktiga på att sy klänningar!).
    Om din blivande fru kan tänka sig en kopia, så finns det en mängd Kinaföretag att beställa från. Kika in i "Den 8:de kinaklänningstråden", där det diskuteras i princip allt om Kinaklänningar. Där finns också länkar till flera företag, så ni kan kolla runt lite för att få en känsla för vilka priser och företag som känns ok.

• Knopan

Nu har jag tittat runt på i stort sett alla klänningar på deras sida och det står samma vikt på ALLA klänningar. Verkar konstigt!

Hoppas någon har mer info om sidan. TS, du kanske ska starta en ny tråd där hemsidans namn finns med i rubriken...
    Om du gör det kan du väl gå in här och länka till din nya tråd, så jag får se vad folk svarar    

Svar på tråden "För billig" webbshop?