• Kiwiplay

Hjälp med hårsmycke i Stockholm

Hej

Ska åka till vår huvudstad om några veckor och tänkte höra med er om ni vet någon bra butik som säljer hårsmycken.

Typ några roliga hårnålar eller några snygga kammar med stenar eller något annat snyggt man kan ha i håret den stora dagen. Blommor, tiaror, diadem etc

Kicks, Glitter etc har vi där jag bor så jag är ute efter någon annan butik.
    Tar gärna emot förslag på någon bra webbutik som säljer sådant.

Tacksam för hjälp

• Svar på tråden Hjälp med hårsmycke i Stockholm
  • mrs pitt

hej!
    Prickig Katt är en affär i Göteborg som bl.a. säljer hårsmycken. De säljer också via hemsidan, prickigkatt.se tror jag att det är.

• förlovadflicka
    mrs pitt skrev 2011-02-17 20:14:31 följande:
    hej!
    Prickig Katt är en affär i Göteborg som bl.a. säljer hårsmycken. De säljer också via hemsidan, prickigkatt.se tror jag att det är.
    Den butiken är så gullig! Jag och min syrra trillade in där, hon ville aldrig gå därifrån :P Jättetrevlig var hon som jobbade där också :) 
  • stellastella

tiaror.se har fina, söta hånålar och hårsmycken men det är på nätet då...

• Studio104Malin

Jag vet en jätteduktig tjej som tillverkar egna, hon har ett flertal av sina hårdekorationer och gör också efter beställning. Jag har för mig att hennes verk är ofärskömt billiga. Hon heter Sarah-Maria Ahrenius.
    Kolla upp henne: http://www.sarahmaria.se
     Det är bara att hälsa att jag tipsat, hon är supertrevlig! Jobbar dessutom som make up artist och hårstylist ifall du även letar efter en duktig sådan!

Lycka till! 

• Kiwiplay

Tack snälla för alla svar. Ska genast kolla :)

Trevlig helg!

Svar på tråden Hjälp med hårsmycke i Stockholm