• Sebastiána

    Tärnpresent?

    Jag funderar på att ge bort ett smycke där man kan få en text ingraverad. Nån som har tips?

  • Svar på tråden Tärnpresent?
  • Sebastiána
    loluna skrev 2011-02-16 18:16:49 följande:
    Min tärna kommer få en sådan (färdiggraverad men fin):
    www.j-k.se/1/sv/berlocker/bjrg-ls-40-if-frien...
    Sedan vet jag att tjejen som håller i emno.se kan hjälpa till med valfritt smycke med text :)
    Superfin, fast det är min syster som är tärna - vi är iofs vänner också så det skulle ju kunna passa ändå.
  • Miceme

    Titta i tråden "vad ska jag skriva i armbandet till tärnan" TS där länkar till en sida med riktigt fina smycken!

  • Hoffsennanen Tottoplex

    Googla på love and be proud.
    De gör armband och så kan du bestämma text på en berlock. Va någon annan som tipsade om det här Billigt med! 

  • AnnieochJacob

    Love and be proud har jätte fina smycken. Sök bara på det på google så kommer hennes hemsida/blogg upp:)

  • Anatheme


    De här armbanden från Love & Be Proud är väldigt populära, jag har faktiskt beställt ett själv till min tärna, och ett likadant fast med två rader till mig själv ;)
  • AnnieochJacob
    Anatheme skrev 2011-03-05 20:42:17 följande:


    De här armbanden från Love & Be Proud är väldigt populära, jag har faktiskt beställt ett själv till min tärna, och ett likadant fast med två rader till mig själv ;)
    Har gjort precis samma sak idag:)
  • Sebastiána

    Min tärna använder inte armband så mycket har jag fått veta, så det får bli något halssmycke.

Svar på tråden Tärnpresent?