• cattis83

    skit snart är det dax

    kan inte fatta att om mindre än en månad är jag gift med min underbara sambo vi kommer att gifta oss på vår semester till fjällen den 9 mars känns lite skrämande. allt är fixat bara klänningen som måste lämnas in för strykning. Börjar få lite fjärilar i magen längtar så mycket Glad bestämde psalmer och in och ut musik igår... Blev psalm 791 och 834 b Glad och så blir det F Mendehlsson in och änglagård ut. finns det någon här som har gift sig i tandådalens fjällkyrka? något som jag behöver tänka på ???

  • Svar på tråden skit snart är det dax
  • Sebastiána
    cattis83 skrev 2011-02-16 10:08:07 följande:
    kan inte fatta att om mindre än en månad är jag gift med min underbara sambo vi kommer att gifta oss på vår semester till fjällen den 9 mars känns lite skrämande. allt är fixat bara klänningen som måste lämnas in för strykning. Börjar få lite fjärilar i magen längtar så mycket Glad bestämde psalmer och in och ut musik igår... Blev psalm 791 och 834 b Glad och så blir det F Mendehlsson in och änglagård ut. finns det någon här som har gift sig i tandådalens fjällkyrka? något som jag behöver tänka på ???
    Visst känns det overkligt! Vi har också valt 834b som en av psalmerna.
  • Äppelkärna
    cattis83 skrev 2011-02-16 10:08:07 följande:
    kan inte fatta att om mindre än en månad är jag gift med min underbara sambo vi kommer att gifta oss på vår semester till fjällen den 9 mars känns lite skrämande. allt är fixat bara klänningen som måste lämnas in för strykning. Börjar få lite fjärilar i magen längtar så mycket Glad bestämde psalmer och in och ut musik igår... Blev psalm 791 och 834 b Glad och så blir det F Mendehlsson in och änglagård ut. finns det någon här som har gift sig i tandådalens fjällkyrka? något som jag behöver tänka på ???
    Grattis i förskott! :D
    Låter helt underbart med fjärilar och längtan, vad lycklig man är som ska gifta sig med den man älskar! Kommer kolla dina psalmer för tips för vår vigselceremoni, är så kass på den delen att jag gladeligen tar del av alla psalmtips! Lycka till, låter helt ljuvligt med marsbröllop i fjällen!
Svar på tråden skit snart är det dax