• Fossing77

Specialdesignade stämplar

Jag är ute efter en stämpel med egen text på (Thank you for making our day so special) och undrar om någon har hittat något bra ställe där man kan beställa såna. Har kikat lite på Etsy, samt försökt hitta svenska sidor men inte hittat något riktigt bra.

Någon som har några bra tips? Glad

• Svar på tråden Specialdesignade stämplar
  • kandersson174

Gävle stämplar! Dom är jättebra, det är bara att maila dom texten (jag gjorde en bild och sparade i jpg, men det funkar säkert att skicka andra format också) och sen kommer det en stämpel några dar senare!

• Fossing77
    kandersson174 skrev 2011-02-15 15:29:46 följande:
    Gävle stämplar! Dom är jättebra, det är bara att maila dom texten (jag gjorde en bild och sparade i jpg, men det funkar säkert att skicka andra format också) och sen kommer det en stämpel några dar senare!
    Ooo! Det låter ju suveränt! Är de dyra?
  • kandersson174

Min kostade 275 inklusive frakt, den är 8x 4 cm. Jag sa att det skulle vara till bröllopsinbjudningar och då tyckte de att man kunde göra den lite enklare dvs. själva underlaget som stämpeln sitter på är lite enklare, men det gör ju inget, den funkar lika bra ändå!

• Fossing77
    kandersson174 skrev 2011-02-15 16:00:12 följande:
    Min kostade 275 inklusive frakt, den är 8x 4 cm. Jag sa att det skulle vara till bröllopsinbjudningar och då tyckte de att man kunde göra den lite enklare dvs. själva underlaget som stämpeln sitter på är lite enklare, men det gör ju inget, den funkar lika bra ändå!
    Låter ju kanon ju! Jättetack för tipset! :)
  • Dille
    andreasochkarin skrev 2011-02-15 16:25:27 följande:
    Vi beställde vår egendesignade stämpel från MyCards! Supernöjda blev vi! =)
    www.mycards.se/shop/
    en fråga vart gör man det, hittade inte riktigt på hemsidan?Vi tänkte skriva våra namn på organzaband eller något liknande, går det med stämpeln?
  • Fossing77
    Dille skrev 2011-03-10 11:44:26 följande:
    en fråga vart gör man det, hittade inte riktigt på hemsidan?Vi tänkte skriva våra namn på organzaband eller något liknande, går det med stämpeln?
    gå in på hemsidan, välj webshop längst upp i vänsterspalten, välj sedan stämplar och mitt på sidan sedan egendesignade stämplar. vet inte om man kan använda gummistämplar till organzaband, men det är nog bara att mejla dem och fråga. :) man lär behöva stämpeldyna med textilfärg oavsett. :)
Svar på tråden Specialdesignade stämplar