• Äldre 15 Feb 09:17
    1710 visningar
    6 svar
    6
    1710

    Information på era egna hemsidor

    Jag håller på att utforma vår hemsida som vi sk hänvisa till i inbjudningskortet. Vi har skrivit om logi, hur man hittar dit, lite om oss och osa. Är det något annat man bör informera om?

    Kan man göra sidan lite "roligare" och intressant?


  • Svar på tråden Information på era egna hemsidor
  • Jossis­81
    Äldre 15 Feb 09:31
    #1

    vi har skrivit om hur vi träffades, vår förlovning å presentation av vår tärna, bestman och toastpar. Är inte färdig med hemsidan än, men gå gärna in och kolla på den

    josephineochanders.brollop.com

  • Äldre 15 Feb 09:35
    #2

    Tack så mycket för din generositet! Jag kollar!


  • Äldre 15 Feb 09:37
    #3

    Måste säga efter att inte ens läst hela att den var jättefin. Nu ska jag också skriva om vår förlovning t.ex.

  • Äldre 15 Feb 09:41
    #4

    Jag har nyss öppnat vår hemsida "för allmänheten" så att säga eftersom inbjudningarna gick ut förra veckan.

    Jag har MASSOR med text, men du får kika om du vill. Du kanske hittar lite inspiration i alla fall...

    Medeltidsbröllop 

  • Jossis­81
    Äldre 15 Feb 09:43
    #5
    ClaraH skrev 2011-02-15 09:37:47 följande:
    Måste säga efter att inte ens läst hela att den var jättefin. Nu ska jag också skriva om vår förlovning t.ex.
    Å tack söta! Ja d blir lite personligt av det när man skriver om tex förlovningen. Blir lite roligare att läsa! Lycka till!!
  • Äldre 15 Feb 10:52
    #6
    Chicita skrev 2011-02-15 09:41:18 följande:
    Jag har nyss öppnat vår hemsida "för allmänheten" så att säga eftersom inbjudningarna gick ut förra veckan.

    Jag har MASSOR med text, men du får kika om du vill. Du kanske hittar lite inspiration i alla fall...

    Medeltidsbröllop 
    Tack så mycket!
Svar på tråden Information på era egna hemsidor