• Bröllop2B

Svarta eller vita skor till klänningen???

Har lite beslutsångest vad jag ska ha för skor till denna!! Svarta eller vita???  Har redan ett par svart jag tänkte ha från början som påminner om den här svarta, fast lite mindre bling och mattare, men ingen platå (vilket jag gärna vill ha iofs) . Men har suttit och tittat runt massa och nu vet jag inte vad som blir bäst, det är ju jättefint med vitt också...hjälp!!

Nån som kan smakråda lite? Kanske nåt jag inte tänkt på? 

• Svar på tråden Svarta eller vita skor till klänningen???
  • 2011bröllop

Tyckte dom vita var fina !!!!! 

• Bröllop2B
    2011bröllop skrev 2011-02-13 14:18:03 följande:
    Tyckte dom vita var fina !!!!! 
    jo  det tycker jag också!! Men nu såg jag att det inte fanns i min storlek, varken på brandos eller have2have, bara på angelinas.se men där va dem flera hundra kronor dyrare =/ Typiskt......
  • Emmilie87

Tycker att du ska ta de svarta. Det blir en snygg detalj eftersom det finns svarta inslag i din klänning :)

• Bröllop2B
    Emmilie87 skrev 2011-02-13 15:21:08 följande:
    Tycker att du ska ta de svarta. Det blir en snygg detalj eftersom det finns svarta inslag i din klänning :)
    Det va ju min första tanke, tänker bara att det inte får bli för..."obröllopsaktigt" om man kan säga så..! =)
  • EhjärtarF

jag har äntligen bestämt mig för att ha svart skor till mina svart/vita klänning ... tror ngn annan här att det blir snygg detalj

3 september 2011
  • 2011bröllop

Jag är rädd det blir för mycket med dom svarta o som du säger själv  obröllopsaktigt jag hade nog försökt  leta vidare efter några andra fina vita   MEN det är du som ska välja  det er din dag  !!!  Lycka till med allt !

• Sebastiána

Jag tror att det blir jättesnyggt med svarta skor.

• Sebastiána
    2011bröllop skrev 2011-02-13 17:06:15 följande:
    Jag är rädd det blir för mycket med dom svarta o som du säger själv  obröllopsaktigt jag hade nog försökt  leta vidare efter några andra fina vita   MEN det är du som ska välja  det er din dag  !!!  Lycka till med allt !
    hmmm... ja, det kanske blir lite "flamencoaktigt" med svarta skor...
  • Humlan66

Nej jag tycker du ska ha dom vita.. svarta skor hinner du bära sen resen av livet, men bröllops sko bara en gång

vart har du hittat dom vita föressten ?

• Chicita

Kan du inte hitta ett par skor som är svart/vita? ;)

Eller kanske ett par vita skor som du sätter svarta stenar på?

Jag gillade det svarta. Skorna kommer knappt synas under klänningen. Men NÄR dom tittar fram så skulle det vara en häftig och oväntad effekt med något som inte var bara vitt... 

• Bröllop2B

Oj det är svårt, men det är ju sant också, man har bara vita bröllopsklackar en gång, svarta kan man ha sen. Hittade en super fin sko som var vit med ett svart spänne på men den va tokdyr och från usa typ, så det känns inte aktuellt att beställa därifrån, om de inte passar osv...Men tack för alla kommentarer hittils, det verkar lite som 50/50 ändå =P Men idag lutar jag åt vitt...eller svart =s Vilket lyxproblem!

• Bröllop2B
    Humlan66 skrev 2011-02-13 17:43:34 följande:
    Nej jag tycker du ska ha dom vita.. svarta skor hinner du bära sen resen av livet, men bröllops sko bara en gång

vart har du hittat dom vita föressten ?
    Dem finns på brandos.se och have2have. men bara i större storlekar, och på angelinas.se fast där va dem dyrare!
Svar på tråden Svarta eller vita skor till klänningen???