• lovvydovvy

Stora Holms Säteri

Hej alla blivande fruar!

Det har tidigare funnits populära trådar om Stora Holms Säteri och jag måste säga att jag saknar dem.
    Men det måste ju finnas fler än jag här inne som planerar sitt bröllop i denna underbara lokal?!

Så skickar ut en efterlysning efter fler brudar som vill utbyta tips och info om allt som rör Stora Holms Säteri.

Lite info om oss:
    Jag (Ellinor) och min sambo Jonas ska gifta oss den 3:e September. Planerar att ha vigseln i trädgårdshuset, har hyrt en musiker som kommer vara med oss hela dagen och har i stora drag bestämt menyn.
    Letar fortfarande efter klänning, kock, serveringspersonal och vigselförrättare.

Så kom igen nu alla Stora Holmsbrudar, dela med er av era planer, tankar och idéer!

• Svar på tråden Stora Holms Säteri
  • lovvydovvy

Inga fler där ute???

• carolina8409

Hej Ellinor min sambo och jag var igår på stora holms säteri och tittar lite hur var där, vi båda gillar lokal men priser var ganska mycket tänker vi. Hur mycket betala ni? Vi fick ett priser på 14.000 kr. 

• Saandraa
    carolina8409 skrev 2012-03-24 08:28:48 följande:
    Hej Ellinor min sambo och jag var igår på stora holms säteri och tittar lite hur var där, vi båda gillar lokal men priser var ganska mycket tänker vi. Hur mycket betala ni? Vi fick ett priser på 14.000 kr. 
    Hej :) Vi gifter oss i November i år och har bokat Stora Holms Säteri. Vi betalar 14.000:- fr lokalen och 3000:- för trädgårdshuset. En helt underbar lokal! :)
  • kristinpersson

Hej! 
    Vi ska gifta oss på Stora Holms säteri 20 april 2013! Lokalen är rätt dyr men tror det kommer vara värt det, det finns inte många ställen där det är så ljust, där man kan bestämma allt själv + att man får ha lokalen ändå från fre-sön kväll :) 

Svar på tråden Stora Holms Säteri