• Jossis81

Köpte vigselringen idag! REA!

Idag ringde jag och betällde vigselringen!! Schalins Virvla i vitt guld! Blev förälskad i den från försa gången jag såg den!
    Var på bröllopsmässan i GBG i helgen och där fanns det ett juvelföretag som hela februari ut hade 25 % på ringar. Så istället för drygt 8000kr så fick jag betala 6000 inkl gravyr och så skcikar dom den med REK till mej!
    Så så så glad!!! :)
    Ett litet tips för er andra blivande brudar på ringjakt!! :)

• Svar på tråden Köpte vigselringen idag! REA!
  • johanna 1985

Vad är kvalitetetn på ringen?

Konstigt att en återförsäljare kan gå ner så mycket. Vad är deras förtjänst, tillåter Schalins att man sänker deras priser?

• snartfru

Man får sänka priset på schalinsringarna, men de nya reglerna sedan något år tillbaka nu kräver speciell tillåtelse från schalins först. Fast vissa gör det ändå för att bli mer konkurrenskraftiga.

• Jossis81

Kvaliten på diamanterna är densamma som på Scahlins hemsida. WSI / WVS
    Företaget heter Wranges, wranges.se

• serenity

Schalins virvla är verkligen jätte vacker i vitguld. Hade den i tanken som vigselring förut, men är nog mer inne på Schalins Trinidad nu.. Tror den passar mig bättre.. Mailade wranges och frågade vad dom tog för den i vitguld

• Jossis81
    serenity skrev 2011-02-10 13:38:50 följande:

Schalins virvla är verkligen jätte vacker i vitguld. Hade den i tanken som vigselring förut, men är nog mer inne på Schalins Trinidad nu.. Tror den passar mig bättre.. Mailade wranges och frågade vad dom tog för den i vitguld

Ja jag älskar den men Trinidad är ju också otroligt fint! bra val! :) Jättetrevlig och hjälpsam personal på Wranges, rekomenderar dom starkt!
  • serenity
    Jossis81 skrev 2011-02-10 16:34:39 följande:
    Ja jag älskar den men Trinidad är ju också otroligt fint! bra val! :) Jättetrevlig och hjälpsam personal på Wranges, rekomenderar dom starkt!
    väntar med spänning på svar från dom
Svar på tråden Köpte vigselringen idag! REA!