• kandersson174

    Tips till inbjudan- stämplar

    Idag upptäckte jag hur enkelt det är att beställa en egen stämpel! Om man sen använder stämpeln till inbjudan och embossar (häller på pulverfärg innan stämpeln torkat och sedan bränner) blir det jättesnyggt!

    Jag skulle kunna berätta var jag köpte stämpeln också men då blir det väl reklam antar jag... Kostade iallafall bara  275 kr för en rätt stor stämpel och jag fick den på fyra dagar från att jag beställde.

    Oj vad glad jag är, var bara tvungen att berätta det Glad

  • Svar på tråden Tips till inbjudan- stämplar
  • Aylas

    jag beställde en stämpel idag, efter mycket letande efter en omonterad stämpel. laserfrossa.se var hemsidan. knappt 200 kr - jag kan återkomma med omdöme när den kommit.

    Jag fick också en offert från sweetish.se, de var trevligt personliga, priset ngt högre men leverans i april. Laserfrossa drog vinstlotten eftersom leveranstiden var 7-10 dagar. betalning med faktura då stämpeln kommer.

  • MrsT2011

    Lite OT här då tråden handlar om egendesignade stämplar, men jag måste bara tipsa om denna ljuvliga stämpel. Googla för att hitta lämpligt försäljningsställe!


  • Fårävvör

    Jag hade rejäl tur när vi letade stämplar! Gick in till magnolias butik i Borås när vi ändå var på besök i vintras och de hade en hel "skattkista" full med stämplar för 5 kr styck... Och när vi rotat ett tag där i hittade vi två texter "Vi gifter oss" och "tack" samt några olika hjärtan! Vi embossade med platinafärgat pulver på silvrigt metallicpapper och knöt på ett lila organzaband

  • Midvinterflicka

    Jag har också beställt från mycards och är jättenöjd.

  • fialia

    Jag köpte också från Gävle stämplar. Snabbar hantering är mycards. Beställde onsdag sen kväll och på fredagen kom de med posten. Proffsigt! 

  • Fossing77


    Här är vår stämpel, beställd från mycards.se :) 4x3 cm är den och kostade 114 kr med frakt :) Monogrammet är gjort i typsnittet Cezanne. :)
Svar på tråden Tips till inbjudan- stämplar