• Prinsessan Törnros

Någon som beställt från www.stockholmskor.com

Hej alla!

Jag har hittat underbara skor på www.stockholmskor.com, men jag är osäker på det är ett seriöst företag!?
    Är det någon utav er andra som beställt eller känner någon som beställt därifrån?

Skulle kännas mer tryggt isåfall om jag visste att det blivit ett lyckat köp!

Tacksam för feedback, kanske fler som sett sidan som funderar!?

• Svar på tråden Någon som beställt från www.stockholmskor.com
  • TodiGreen

Har själv inte handlat från denna sida. Men jag tror du ska tänka till en extra gång innan du handlar.
    Tycker sidan ser konstig ut och det är en del stavfel. Verkar som om du får importera skorna istället för att bara beställa från företaget.
    Kolla runt på andra nätbutiker och se om du kan hitta samma modell. Annars kan du ju försöka ta kontakt med företaget och ställa lite frågor för att försäkra dig :)
    Men känns det bra så beställ, som sagt, det kanske är någon annan som beställt därifrån? ;)

13/8 2011 kommer bli en underbar dag
  • pumiz

Ett tips kan vara att googla på namnet och något mer ord och se vad andra har skrivit om dem.. är de oseriösa måste ju någon ha nämnt det nånstans.. :)
    tex stockholmskor.com blogg
    stockholmskor.com recension
    eller några andra mer lämpliga ord, kommer inte på just nu bara :D 

• pumiz

men håller med om att sidan verkar lite konstig.. det ser ut som om de har översatt från en engelsk sida, det är ju många engelska ord som inte blivit översatta så det ger ett dåligt intryck..

• Prinsessan Törnros

tack för era svar, jag tycker med att sidan ser lite konstig ut, och de har garanterat använt typ google translate eller liknande. Riktigt dåligt. Har provat att googla företagsnamnet osv men hittar inget. Med andra ord, det är nog inte att lita på riktigt... =( synd för det är fina skor, med tanke på vad de kostar i "riktiga" affärer.
    Väntar att beställa något från en sådan sida innan jag hört från säkra källor att det är ok!

Svar på tråden Någon som beställt från www.stockholmskor.com