Vad ska ni ha för smycken?
Jag skulle vilja se bilder på vad ni tänker ha för smycken; örhängen, halsband och armband. Kommer ni att ha både örhängen och halsband?
Jag skulle vilja se bilder på vad ni tänker ha för smycken; örhängen, halsband och armband. Kommer ni att ha både örhängen och halsband?
Bra tråd! :) Vet själv inte riktigt vad jag ska ha. Funderat på pärlsmycken. Enkla pärlor i öronen och ett pärlhalsband. Men beror väl på vad för klänning det blir. Så svårt!!
Jätte bra tråd, jag vet inte alls vad jag ska ha. Jag kommer ha en axelbandslös klänning, som är hjärtformad upptill med en lite detalj och vet inte om jag ska skippa halsband och bara ha ett par längre örhängen för en renare look??? Supersvårt
Jag kommer att ha örhängen och halsband. Det är strasshalsband och örhängen i silver. Jag kan fota och lägga upp dem men gör det i morgon. Ska försöka få en bra bild eftersom steass har förmågan att blänka till när det kommer blixt på.
Jag ska ha ett par längre örhängen och ett armband. Har hittat detta som jag gillar massor.
Jag kommer ha långa örhängen och ett halsband med ett "medelstort" hänge. Smyckena matchar övriga bröllopet, inte det traditionella med pärlor helt enkelt.
Beroende på hurdan klänning du har och hur du väljer att ha håret kan man matcha med olika mycket smycken beroende på vilken look man vill uppnå.
Vi har ett all-out-tusen-detaljer-bröllop så jag skulle inte vara nöjd utan både halsband och örhängen eftersom det är smycken jag bär varje dag och då vill jag att bröllopet skall bli lite mer. Plus att halsbandet passar bra ihop med klänningens ringning.
Vad för halsrigning har din klänning och vad för halsband funderar du på?
Just ja, och jag kommer ha ett armband också som matchar våra ringar och mannens manchettknappar.
Det här ska jag ha:
FEL KNAPP!!!
Och detta: