• stellastella

Vilken hårnål är snyggast?

Hjälp! Vilken hårnål är snyggast?
    Har så svårt att bestämma mig, den sista är jätteläcker men jag är tveksam om den är lite "för" mycket?

• Svar på tråden Vilken hårnål är snyggast?
  • förlovadflicka

Tycker nog också de i mitten. Men tycker det är svårt att se, väldigt dåliga bilder... :)

• stellastella

2-1 spännande match

• Äppelkärna

Personligen skulle jag valt de i mitten, men det är bara för att det matchar min stil. Tycker de sista är minst lika fina egentligen. Så tvåan och trean :)

• lunah

De i mitten! Klassiskt snygga med pärlorna.

Bröllop 28/5 2011
  • Moemoe

Tycker alla var fina, men vad för klänning/stil har du? Är den mer klassisk kanske det är finast med dem i mitten mer pärlor, är den lite chic-modern är nr tre jätte fina! :)

• stellastella

0-4-4 är ställningen

Jag har en ganska enkel klänning och därför tänkte jag att de sista kan passa ganska bra...

• moonlightgirl

Jag tycker bäst om de sista. Tycker inte att de är för mycket.  =)

• turbovampyria

Jag tyckte faktiskt bäst om de första.

• Moemoe

Om din klänning är enkel tycker jag absolut nr tre, dom är jätte fina :) Har man mycket ruschpysch på klänningen kan det ju bli mycket med massa bling överallt. Men go for it! :)

• Evasommar

Tycker nog nr 1 är finast, kanske för att när jag ritar blommor så ser dom ut så! Även nr 2 är fina, men nr 3 tycker jag är för mycket, gillar det lilla. Nyfiken, var har du funnit alla dessa fina hårnålar? Eva

• stellastella

Då är ställningen 2-5-6 tor jag

Lutar åt nr tre för min del tycker de är läckra och ovanliga.

Evasommar skrev 2011-02-06 21:49:02 följande:
    Tycker nog nr 1 är finast, kanske för att när jag ritar blommor så ser dom ut så! Även nr 2 är fina, men nr 3 tycker jag är för mycket, gillar det lilla. Nyfiken, var har du funnit alla dessa fina hårnålar? Eva
    De finns på www.tiaror.se
  • stellastella

Har bestämt mig för att beställa nr 1 och nr 3, de kostar inte så mycket så de som jag inte använder nu kan jag kanske använda vid något annat tillfälle...

• stellastella

Beställde nr 1 och 3 från tiaror.se och de kom hem på bara några dagar och är såååå fina båda två. Jag kommer att använda nr 3 (tror jag) och de är verkligen vackra - mycket finare än på bild och då gillade jag ändå bilden

Svar på tråden Vilken hårnål är snyggast?