Vilken hårnål är snyggast?
Hjälp! Vilken hårnål är snyggast?
Har så svårt att bestämma mig, den sista är jätteläcker men jag är tveksam om den är lite "för" mycket?
Hjälp! Vilken hårnål är snyggast?
Har så svårt att bestämma mig, den sista är jätteläcker men jag är tveksam om den är lite "för" mycket?
De i mitten :)
Tycker nog också de i mitten. Men tycker det är svårt att se, väldigt dåliga bilder... :)
Gillar den sista :)
2-1 spännande match
Den sista :)
Personligen skulle jag valt de i mitten, men det är bara för att det matchar min stil. Tycker de sista är minst lika fina egentligen. Så tvåan och trean :)
De i mitten! Klassiskt snygga med pärlorna.
Tycker alla var fina, men vad för klänning/stil har du? Är den mer klassisk kanske det är finast med dem i mitten mer pärlor, är den lite chic-modern är nr tre jätte fina! :)
0-4-4 är ställningen
Jag har en ganska enkel klänning och därför tänkte jag att de sista kan passa ganska bra...
Jag tycker bäst om de sista. Tycker inte att de är för mycket. =)
Jag tyckte faktiskt bäst om de första.
Om din klänning är enkel tycker jag absolut nr tre, dom är jätte fina :) Har man mycket ruschpysch på klänningen kan det ju bli mycket med massa bling överallt. Men go for it! :)
Tycker nog nr 1 är finast, kanske för att när jag ritar blommor så ser dom ut så! Även nr 2 är fina, men nr 3 tycker jag är för mycket, gillar det lilla. Nyfiken, var har du funnit alla dessa fina hårnålar? Eva
Dom i mitten:)
Då är ställningen 2-5-6 tor jag
Lutar åt nr tre för min del tycker de är läckra och ovanliga.
Har bestämt mig för att beställa nr 1 och nr 3, de kostar inte så mycket så de som jag inte använder nu kan jag kanske använda vid något annat tillfälle...
Beställde nr 1 och 3 från tiaror.se och de kom hem på bara några dagar och är såååå fina båda två. Jag kommer att använda nr 3 (tror jag) och de är verkligen vackra - mycket finare än på bild och då gillade jag ändå bilden