• Freakie

    Letar efter diamantskor, några förslag?

    Hej!

    Jag har helt snöat in mig på att jag ska brudskor med små "diamanter" se första bilden nedan. Dock hade jag gärna velat att skorna hade ett spänne runt ankeln, se andra bilden. Är det någon som har hittat en kombination av nedanstående skor under deras letande?

    Tar gärna emot alla förslag

    Tack på förhand!


     

  • Svar på tråden Letar efter diamantskor, några förslag?
  • Freakie

    Nej det har jag faktiskt inte gjort... Tack för tipset, ska genast kolla upp det

  • bröllop20110702

    Jag letar också efter liknande skor, men gärna med rund tå och högre klack:)

  • BlackWIngedAngel
    Freakie skrev 2011-02-03 03:29:39 följande:
    Nej det har jag faktiskt inte gjort... Tack för tipset, ska genast kolla upp det
    Gör så. Enligt vad som står på hemsidan så verkar man ju kunna mixa och matcha alla alternativen de har, precis som man själv önskar.
  • Bröllop2B
    Freakie skrev 2011-02-02 16:18:56 följande:

    Hej!

    Jag har helt snöat in mig på att jag ska brudskor med små "diamanter" se första bilden nedan. Dock hade jag gärna velat att skorna hade ett spänne runt ankeln, se andra bilden. Är det någon som har hittat en kombination av nedanstående skor under deras letande?

    Tar gärna emot alla förslag

    Tack på förhand!


     


    Hej!

    Kollat på  http://www.endless.com/s/ref=nb_sb_ss_i_1_3/186-4712402-7475060/?onsale=&showDesigner=&node=242169011&keywords=bridal+shoes&sprefix=bri

    http://www.angelinas.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=180&t=Fest/Brud+skor

    Där finns det massa skor!
  • Freakie

    PANIK!


    Mina specialbeställda skor som ska skulle få precis som jag ville med en kombination av de två bilderna ovan verkar inte komma. Jag kommer att få mina pengar tillbaka så det är ingen fara med det... Men nu har jag helt plötsligt bara 1 månad på mig att hitta mina drömskor!


    Någon som har sett några diamantskor med lagom hög klack i någon svensk butik???

  • Godis

    Dom här e jag supernöjd med.  Kostar en del men sååå sköna på fötterna...




     
  • Freakie
    Godis skrev 2011-06-14 13:16:22 följande:
    Dom här e jag supernöjd med.  Kostar en del men sååå sköna på fötterna...

     



     


     
    Riktigt snygga! Finns dock ingen chans i världen att jag kan gå i så höga skor
  • Syrinx
    Godis skrev 2011-06-14 13:16:22 följande:
    Dom här e jag supernöjd med.  Kostar en del men sååå sköna på fötterna...

     



     


    Akut habegär!!! Åh!!!
Svar på tråden Letar efter diamantskor, några förslag?