• Vire

Fick våra servetter idag- vilken besvikelse!

Riktigt amatörmässigt gjort! Hälften av de 60 servetterna var vikta i ena hörnet, vissa tom lite naggade. En del var dåligt tryckta med ihopflutna bokstäver. Hoppas de tar reklamationen utan tjafs för jag ska inte ha dessa o tänker inte betala en krona i frakt!
    Nu tar jag tacksamt emot tips på var man kan beställa tryckta servetter och bli nöjd :)

• Svar på tråden Fick våra servetter idag- vilken besvikelse!
  • MaalinJohansson
    Vire skrev 2011-02-01 16:53:42 följande:
    Riktigt amatörmässigt gjort! Hälften av de 60 servetterna var vikta i ena hörnet, vissa tom lite naggade. En del var dåligt tryckta med ihopflutna bokstäver. Hoppas de tar reklamationen utan tjafs för jag ska inte ha dessa o tänker inte betala en krona i frakt!
    Nu tar jag tacksamt emot tips på var man kan beställa tryckta servetter och bli nöjd :)
    Vad tråkigt. Jag hittade mina på tradera. Kommer inte ihåg seljarens namn. Men på våra var det inga fel på iallafall :)
  • Vire

Skönt när det funkar som det ska :)
    Tur man är ute i god tid....

• TheD

Kortdesign är väl sidan som mer eller mindre kör lika race som romance.se (calligraphen)??? Vi har inte beställt servetter då det ingår men vad jag vet så har folk varit nöjda med calligraphen oavsett vad som har beställts.... Någon anna får gärna hoppa in och skriva om jag har fel :)

• Nalinie

Vi har beställt servetter med tryck med mera från Calliagraphen vi är jättenöjda! snyggt och prydligt och bra levererat. 

• Vire

Tack för era svar! Då får det nog bli calligraphen för oss också.

• Vire
    Nalinie skrev 2011-02-01 18:49:13 följande:
    Vi har beställt servetter med tryck med mera från Calliagraphen vi är jättenöjda! snyggt och prydligt och bra levererat. 
    Glömde fråga...är servetterna i bra kvalitet eller är det "vanliga"?
  • Trolljentan

När min bror gifte sig beställde dom oxå från calligraphen, och det var jättebra kvalitet på dom. Vi kommer oxå beställa därifrån nu. Jag beställde inbjudningskorten därifrån och dom var jättefina och det gick jättesmidigt att få dom

• mittid

Om du reklamerar servetterna och INTE vill betala så lär du behöva ge dem en chans att leverera en gång till annars kanske du får problem...

• Vire
    mittid skrev 2011-02-03 15:52:53 följande:
    Om du reklamerar servetterna och INTE vill betala så lär du behöva ge dem en chans att leverera en gång till annars kanske du får problem...
    Nejdå, man har rätt att ångra köpet inom 14 dagar och dom har accepterat reklamationen.
  • Anna89

jag säger bara calligraphen!! är supernöjd med kundservice,leverans ,pris och framför allt PRODUKTERNA!!

• mittid
    Vire skrev 2011-02-03 17:36:13 följande:
    Nejdå, man har rätt att ångra köpet inom 14 dagar och dom har accepterat reklamationen.
    Va bra! Det kan vara svårt annars när det är personliga beställningar. Men har de misslyckats så kanske det är ett annat läge.
  • 21maj

Vi beställde servetter från Calligraphen och är jättenöjda.. bra kvalite på pappret och snygga tryck..

Svar på tråden Fick våra servetter idag- vilken besvikelse!