• Coloss­eoMMXV­IV
    Äldre 30 Jan 23:25
    18094 visningar
    6 svar
    6
    18094

    Festlokal med egen mat & dryck

    Hej!
    Min blivande make och jag gifter oss i augusti 2012
    Vi söker efter en festlokal i Stockholm dit vi kan ta med egen mat & dryck och skulle verkligen uppskatta tips och förslag

    Tackar på förhand!

  • Svar på tråden Festlokal med egen mat & dryck
  • marnys
    Äldre 31 Jan 09:22
    #1

    I innestan eller utanför? Budget?

  • Coloss­eoMMXV­IV
    Äldre 1 Feb 21:44
    #2

    Hej
    Innerstad oavsett pris.

  • Debe
    Äldre 1 Feb 22:18
    #3

    www.bokalokal.se
    där kan du söka lokaler med egen mat och dryck.

    www.palsundetsmatsal.se
    ligger på långholmen vid vattnet, har bra pris + att man får ta med egen mat o dryck

    Lycka till!

  • Coloss­eoMMXV­IV
    Äldre 7 Feb 21:21
    #4

    Hej


    Jag har kollat upp Pålsundets Matsal och det verkar jättefint! Har mailat dem och väntar med spänning på svar.


    Jättetack för tipset!!!

    Tack


     

  • Äldre 10 Sep 22:26
    #5

    Hej! Vi har precis öppnat Båven Country Lodge, en fest, konferens och bröllopsanläggning i hjärtat på Sörmland. 1 timmes bilresa från Stockholm. Du får ta med egen catering och egen dryck. Plats för 148 gäster med övernattning. En magisk plats för ett bröllop eller annat firande. Naturnära och utan krav på att avsluta festen vid speciell tid.

    Finns även en digital betalningslösning som ingår, där man kan få sina gäster att betala för sitt boende. Vilket snabbt kan leda till att du fått lokalhyran betalad.

    Läs mer på www.bavenlodge.se

    Eller maila info@bavenlodge.se

  • Äldre 10 Sep 22:27
    #6

    Hej! Vi har precis öppnat Båven Country Lodge, en fest, konferens och bröllopsanläggning i hjärtat på Sörmland. 1 timmes bilresa från Stockholm. Du får ta med egen catering och egen dryck. Plats för 148 gäster med övernattning. En magisk plats för ett bröllop eller annat firande. Naturnära och utan krav på att avsluta festen vid speciell tid.

    Finns även en digital betalningslösning som ingår, där man kan få sina gäster att betala för sitt boende. Vilket snabbt kan leda till att du fått lokalhyran betalad.

    Läs mer på www.bavenlodge.se

    Eller maila info@bavenlodge.se

Svar på tråden Festlokal med egen mat & dryck