• Jag han

    Någon som beställt skor från matildasfest.com?

    Kikade på sidan och verkar ju vara suveränt. 550 kr för alla skor. Snygga och med många valmöjligheter av färg. Någon som beställt? lite åsikter?
    tack på förhand!

  • Svar på tråden Någon som beställt skor från matildasfest.com?
  • Loppansson

    Beställt från henne, helt underbara skor!!  Det ända som kan vara att man kan få vänta på dem, vad jga förstått har vissa fått dem väldigt snabbt medans vissa har fått vänta. Men alla jag vet, har fått sina skor, så vill man ha dem i god tid innan bröllopet så ska man nog beställa nu!
    Men som sagt skorna är helt underbara!!!

  • Lindahl

    Tyvärr inte köpt skor därifrån men beställde dock min klänning från henne och blev supernöjd!!!!

  • Jag han

    Tack för era svar! Då ska jag banne mig beställa därifrån! :)
    Svårt att välja ut ett par bara när det finns så många..
    Kanske borde välja klänning först bara, så de matchar varandra.

  • LSJS


    Jag beställde mina därifrån, är supernöjd över bemötande och kontakt av Mejan som är ägare och skorna är jättefina, du kan själv välja klackhöjd och detaljer. Uppger du längd och bredd på skorna så får du rätt storlek också..Mina klämmer visserligen men det gör alltid nya festskor på mig, men jag har börjat gå in dem med fuktiga nylonstrumpor  så det blir nog bra till slut! Jag har stenar /pärlor på mina skor och jag ville bara ha dem i silver färgade och det var inga problem att ordna! Jag fick bara vänta 2 veckor på mina skor fast hon trodde jag skulle få vänta 6 v när jag beställde.
    20110528
  • LSJS
    LSJS skrev 2011-02-13 19:36:13 följande:

     


    . Uppger du längd och bredd på skorna så får du rätt storlek också..
    på fötterna ska det naturligtvis stå
    20110528
  • Jag han
    LSJS skrev 2011-02-13 19:37:29 följande:
    på fötterna ska det naturligtvis stå
    20110528
    Tack för ditt svar!
    När man mäter bredd, var mäter man då ifrån? Där de är som bredast eller? Innan tårna liksom..
  • NorthernTrekker


    Hej!

    Jag var inne på Matildas fests-hemsida och hittade ett par turkosa skor i storlek 38,5 som satt som ett smäck! Så jag har inte beställt några från henne direkt, men köpt ett par därifrån. De är helt underbara (på alla sätt och vis)! Supersköna att gå i!

    Jag har också hört att det har varit strul med skoleveranser från hennes förra leverantör, men hon verkar ha bytt nu så nu verkar allt fungerar OK igen!

    Lycka till med skobeställningen!
    /NorthernTrekker
Svar på tråden Någon som beställt skor från matildasfest.com?