• Ã?sa20­11
    Äldre 30 Jan 12:27
    1753 visningar
    2 svar
    2
    1753

    (tom rubrik)

    Hej allihopa
    Hittade denna sida av ren tur.
    Jaha nu så TRÖTT på vara överviktig och aldrig testat dieter men nu valt Cambridge för har en kompis som kört några veckor.
    Hon har gått ner ca 2.5 kg/vecka och det syns verkligen på henne. Stolt över henne och att hon lyckas stå emot att inte ÄTA allt som MAN vill äta.
    Detta är min första dag, tog en kakao drink imorse och nu försöker få i mig lite vatten,Svårt för detta. Har typ 20 kg jag vill gå ner men ja..är redan rädd ej ska fixa detta även om jag känner mig peppad..
    Några tips till en nybörjare?
    Roligt läsa om er andra som är fantastiska och kämpar på och når era mål.
    Heja""
    Kram så länge

  • Svar på tråden (tom rubrik)
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 6 Feb 18:30
    #1

    Lycka till! Är själv normalviktig och inte så inne på det här med bantning men om inte det funkar finns det tyligen något som heter LCHF eller nåt och det var en här som gått ner extremt mycket med det, tror hon heter Aniara och någon siffra. Det finns någon tråd om viktminskning nu, tror det heter "bästa viktminskningsmetoden" eller något, kolla in den, det kan nog vara jätteinspirerande :) 

  • moonli­ghtgir­l
    Äldre 6 Feb 19:37
    #2

    Hej hej

    Jag kan också rekomendera LCHF. Du får äta väldigt god mat och du ser resultat. Det jag tycker är så bra med lchf är att du håller dig mätt längre då du inte ska äta så mycket kolhydrater. Jag tycker att jag blir mycket mera hungrig hela tiden då jag äter kolhydrater. Jag och sambon höll på med det förut men ska börja med det igen. Tror och vet att vi kan lyckas gå ner i vikt tack vare denna metod.. =)

    Lycka till

Svar på tråden (tom rubrik)