• SoonToBeYours

Vad är det här för ring??

Jag hittade den här ringen i galleriet här på BT. Den är ju helt underbar och jag måste hitta den!!! Men det står ju inget om vad det är för nån eller vart den kommer ifrån!!! Så nu efterlyser jag nån som vet????

Snälla hjälp mej!!

• Svar på tråden Vad är det här för ring??
  • hoodilady

Den är minsann otroligt vacker!!
    Vet dock inte vart den är ifrån, hoppas du får svar, annars kan jag tipsa dig om att ta med den bilden till en bra juvelerare (min är F&S jewelery i Sthlm. och designa upp den, om du inte bor i sthlm så kan jag tipsa dig om att gå runt till minst 5 st och få offerter innan du bestämmer dig, alla är otroligt olika prismässigt.
    Kolla den här sajten också: http://www.kodega.se/show_cat/solitarring/1/
    De hade ganska lika ringar. 

• SoonToBeYours

Tack för tipset!! Om jag inte hittar den får jag nog låta nån tillverka den. Vart ligger F&S jewelery?? Har dom bra priser??

• Ocean Bride

Jättefin! Tycker den ser väldigt mkt ut som en ring som skulle kunna komma från Strömdahls.. http://www.stromdahl.se/ 

Vet inte om den kommer därifrån med den påminner verkligen om deras ringar, maila dem och fråga om det är deras design =)

Lycka till!!

• förlovadflicka

Wow, vilkent fantastisk ring!!! Hoppas du hittar den! :D

• hoodilady
    SoonToBeYours skrev 2011-01-28 13:49:01 följande:
    Tack för tipset!! Om jag inte hittar den får jag nog låta nån tillverka den. Vart ligger F&S jewelery?? Har dom bra priser??
    www.fsguld.se
    De finns på odengatan.
    johanna 1985 skrev 2011-01-28 14:22:07 följande:
    Denna är väldigt lik.

www.nvn-jewels.se/product.html/cl-20140?categ...
    Det måste ju vara den!!

• SoonToBeYours

Tack för era svar och tips!! 
    Johanna: det är nog den, den var väldigt lik iallafall... ska hitta nån butik där jag kan prova den!!! Tack!!

Hoodilady: Ska kika in hos FS oxå, blev lite sugen på att göra nåt eget nu...!! =0)

Ha en trevlig helg allihopa!! Imon blir det bröllopsmässan!! =0)

Svar på tråden Vad är det här för ring??