• SeptemberBrud

Bröllop September 2012! =) Någon mer?

Några mer SeptemberBrudar som gifter sig 2012? Skrattande
    Eller är jag för tidigt ute?

• Svar på tråden Bröllop September 2012! =) Någon mer?
  • Alex84j

Här är en till som troligen gifter sig i september 2012. =). Hur långt har ni kommit i planeringen?

• LinaLina

Jag!! :)
    Vi har hittills bokat vigselplats, festlokal och är på G med vigselförättare.
    Är vi fler som vet att vi gifter oss i september 2012 nu kanske (trådstart var ett tag sen)?

• Fru 0728
    SeptemberBrud skrev 2011-01-27 15:22:37 följande:
    Några mer SeptemberBrudar som gifter sig 2012? Skrattande
    Eller är jag för tidigt ute?
    Vi kommer att gifta oss 2012, kyrka, präst och festlokal är bokade. Min klänning och hur tärnans klänning ska se ut är oxå klart (dock ej beställt). Catering är mer el mindre oxå klart så vi har kommit en bit på vägen. Hur går det för er andra som ska gifta er nästa år, har ni börjat planera än?
  • Fru 0728
    Shedevil skrev 2011-08-26 13:22:45 följande:
    Oj, jag läste fel, det här gällde ju bara septemberbröllop, vi ska ju gifta oss i juli, sorry ....
  • izredam

Det lutar åt september för vår del också! Det har pratats om 1:a september - men egentligen skulle jag vilja ha det ett par veckor senare i förhoppning om att få lite färg på löven och sådär :) Ska se i år när det är lagom färg och boka direkt, tack och lov verkar det inte vara något högtryck på bokningsfronten än på någon av de lokaler vi har tittat på :D

• Jeaneettes

Jag gifter mig också då :) den 22 september. Vi har bokat lokal, vigselring och även min brudklänning är köpt!

• LinaLina

Kul med fler septemberbrudar!

• Kluster

Vi gifter oss (förhoppningsvis) den 22 september. Inget bokat än men planerna börjar ta form :)

• Jeaneettes
    Kluster skrev 2011-09-05 16:28:44 följande:

Vi gifter oss (förhoppningsvis) den 22 september. Inget bokat än men planerna börjar ta form :)r

vad rooligt! vi gifter oss också då! vart gifter ni er?
  • Isabellaandersson

Vi gifter oss den 15 september i Engelbrektskyrkan...är på gång med ställe, klänning m.m!!!

• MrsH

Vi gifter oss den 1 sep i Hagakyrkan:)

Svar på tråden Bröllop September 2012! =) Någon mer?