• Klantus

Bröllop i HUltsfred!!?? Eller någon som vet nåt om Hultsfred :)

Jag vill få tips om fina platser för vigselcermoni (borgligt), bra hotell eller annat boende för gäster och gärna någon bra billig catering!

Hoppas nån vet nåt! :)

Vi ska gifta oss där men ingen av oss känner till staden..

• Svar på tråden Bröllop i HUltsfred!!?? Eller någon som vet nåt om Hultsfred :)
  • Klantus

Finns det ingen som vet nåt om trakten??

• Etheleglin

Nere vid sjön? Om ni ska gifta er där, känner ni inte till platsen? Eller kan åka och kolla?

Hela folkets park är superfin när det inte är festivalsunkigt. Hur många hotell som finns kvar vet jag inte... Eniro? 

• Klantus

Hellu!

Jo jag har fått rekomenderat det hotellet Hulingen..

Vi ska gifta oss i samband med Hultsfreed Hayride (rockabillyfestival) och har tänkt ha cermonin där.
    Men är alltid kul att höra om andra tips.. Vi har planer på att ta mat från de som arrangerar festivalen men vet inte om de kan göra det samtidigt.. Har mejlat dem men inget svar..

Vet ni nån catering i närheten? Vi vill gärna ha grillbuffé.. Men iaf nån form av buffé, inget "serverat" :)

Vi är från Örebro och Lund så vi har varit i Hultsfred en gång och det va när vi träffades :)

• Micke3

Finns en lokal där vi var på bröllop i sommras ligger i utkanten av Hultsfred.Kommer inte på vad den heter men den ligger vid Knecktagården. Kolla Grillbuffé under Meny på www.hannaadolfsson.se

• Klantus
    Micke3 skrev 2011-02-01 20:03:40 följande:
    Finns en lokal där vi var på bröllop i sommras ligger i utkanten av Hultsfred.Kommer inte på vad den heter men den ligger vid Knecktagården. Kolla Grillbuffé under Meny på www.hannaadolfsson.se
    Tack! :)
  • Micke3

Musik paveljongen heter lokalen =) Hörde lite rykten idag att Hayriden kanske skulle arrangeras i "parken" Men det är bara rykten.=)

• Klantus
    Micke3 skrev 2011-02-02 20:21:25 följande:
    Musik paveljongen heter lokalen =) Hörde lite rykten idag att Hayriden kanske skulle arrangeras i "parken" Men det är bara rykten.=)
    Jasså? Låt höra lite mer om de där ryktena tack :)
  • Micke3

Som sagt . Bara lösa rykten. Nu verkar det som att det blir en Hultsfreds festival iaf. 14-16 juli. Så parken inte är aktuell längre. Hör jag nått mer så ... Står det här =)

• Klantus

Haha! Åh tack! Älskar ju skvaller ;)

Men låter bra att det ff ska vara på Metropol, gillade stället väldigt förra året :)

Svar på tråden Bröllop i HUltsfred!!?? Eller någon som vet nåt om Hultsfred :)