Sportify Liveband eller Dj?
Vad kommer ni ha på erat bröllop?
Vi är mest inne på sportify.. men var är för och nackdelar?
Vad kostar egentligen ett Liveband!? Hur vet man om ett Liveband är bra!? Får man välja låtar själv??
Vad kommer ni ha på erat bröllop?
Vi är mest inne på sportify.. men var är för och nackdelar?
Vad kostar egentligen ett Liveband!? Hur vet man om ett Liveband är bra!? Får man välja låtar själv??
Jag tycker Spotify fungerar alldeles utmärkt med en bra ljudanläggning! :)
Dock vågar jag inte lita på att internetuppkopplingen funkar som den ska, så jag gör offline-listor så man vet säkert att det fungerar! :)
vi ska ha DJ. Av den enkla anledningen att många av de bröllop vi varit på, då när folk fått i sig lite att dricka, gärna vill vara där och fippla för spela "sin" låt...
Vi ska helt klart ha liveband men varva lite med Spotify. Sen tänkte vi även ha livekaraoke eftersom vi har många som är duktiga att sjunga i vår bekantskapskrets och vi har önskat oss en kärlekssång av dem istället för en present.
Självklart får vi bestämma låtar själva! Vi ska ha ett proffisionellt liveband som är rätt dyra så de spelar de låtar vi vill sen ger vi dem lite fria händer också.
Vi var först inne på ett liveband men det skulle bli på tok för dyrt. Vi har valt att ha en DJ som använder Sprotify. Då är det en anvarig. Har man inte en ansvarig vid musiken kommer nog de flets vilja gå omkring och byta till sin låt som man gör hemma och det vill vi komma ifrån. En DJ kan ju även höja stämningen med lite roligt snack och happenings....
www.minmandinfru.blogspot.com