• 363

Vem fixar den brud make up?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem fixar den brud make up?
  • S2011

min lillasyster som är utbildad makeupartist får den stora äran att ta hand om smink för mig och tärnan :)

• 363

Åh värsta lyxen med en make up artist i familjen!:)

• 363

Snacka om särskrivning makeupartist menade jag ju:)

• 363

Min storasyster kommer fixa mitt smink! Hon är inte utbildad men väldigt intresserad och duktig på sminkningar.:)

• sotast

Tror att min blivande frus syster skulle fixa den...  noll koll på hennes sida av planerandet:P

• 363

Inte lätt att hålla koll på någon annans planering inte.:) Min M2B har nog ingen större koll han heller.

• 363

vad för utbildning inom smink brukar frisörer ha?

• Zelmah

ingen annan får messa up mitt fejs på den stora dagen hehe!

Jag kan sminka mig bra själv och vet precis vilken stil jag vill ha och vilka färger jag ska jobba med. Jag kan allt jag behöver kunna för att göra det snyggt. De sminkningar jag sett av de make-upartister i den stad vi ska gifta oss i har inte hållt den klassen jag vill ha. De verkar inte ha nån känsla för färg och form och vad som passar olika ögonformer osv. onödigt att lägga pengar på det om jag känner att jag kanske inte blir nöjd.  Men jag ska faktiskt gå till MUS och ta en sån make där man även får smink för summan man betalar då kan jag få prova ordentligt och samtidigt köpa saker jag ändå hade köpt. Då kan de lika gärna få lägga en schysst bas och nåt tips kanske man kan få, plus att man får prova läppstift o alla underlag samtidigt och kan välja ut sina favvosar.  Bättre att köpa nåt man fått prova ordentligt än när man bara går o kollar själv. Gillar MUS produkter annars så det blir kanon.

• Flodis Hjärtat

Jag kommer ha en stylist som fixar hår och smink. Känns kanon!

• sotast
    363 skrev 2011-01-25 13:39:44 följande:
    Inte lätt att hålla koll på någon annans planering inte.:) Min M2B har nog ingen större koll han heller.
    Nä min sambo fixar mycket av min planering med.
  • summer2011

Jag har precis påbörjat min makeup utbildning och blir klar nu till våren och kan därför sminka mig själv

• sotast
    summer2011 skrev 2011-01-26 11:07:11 följande:
    Jag har precis påbörjat min makeup utbildning och blir klar nu till våren och kan därför sminka mig själv
    smidigt!
  • mrsJR

En av mina bästa vänner som är utbildad makeupartist och frisör ska fixa både smink och hår. Hon är dessutom minen av mina tärnor så det kan inte bli bättre

• tvåbarnsmamma

Jag själv då jag är utbildad, brukar ändå inte bli nöjd när andra sminkar mig. =)

• summer2011
    sotast skrev 2011-01-26 13:32:01 följande:
    smidigt!

hehe ja, jag tänkte att det blir bäst så :)!
Svar på tråden Vem fixar den brud make up?