• amorvincitomnia87

    Turkos/petrol/petrolium

    Vi har turkos, eller snarare mörkturkos (petrolium/petrol).
    Vi har fixat alla turkosa detaljer vi vill ha, utan servetterna. Har ni på något ställe sett servetter i petrol??
    Turkosa och ljusrosa finns typ överallt men petrol är svårare att hitta...

  • Svar på tråden Turkos/petrol/petrolium
  • Needlecushion
    amorvincitomnia87 skrev 2011-01-23 18:42:28 följande:
    Vi har turkos, eller snarare mörkturkos (petrolium/petrol).
    Vi har fixat alla turkosa detaljer vi vill ha, utan servetterna. Har ni på något ställe sett servetter i petrol??
    Turkosa och ljusrosa finns typ överallt men petrol är svårare att hitta...
    färga tygservetter sj??

    vet ej om det blir bra men en möjlighet kanske :)
  • amorvincitomnia87

    Hade varit en bra möjlighet, men vi har inte plats för tygservetter i budgeten. Därför är vi på jakt efter pappersservetter...

  • andreasochkarin

    Ikea hade skitsnygga servetter i mörkturkos/petrol för typ ett år sen, men enligt hemsidan så verkar de inte ha den färgen kvar. Synd för dom var verkligen skitsnygga! Jag köpte på mig några paket, men har bara ca 20 servetter kvar tyvärr. Hade jag haft mer/oöppnade paket hade du kunnat få köpa av mig, men jag antar att 20 servetter inte räcker...

  • amorvincitomnia87

    Åhhh, typiskt! Schysst att jag hade fått köpa, men tyvärr så räcker det inte med 20, nej...
    Skrik till om du råkar springa på liknande servetter igen :P

  • andreasochkarin

    Nu vet jag inte om detta fortfarande är aktuellt för dig, men jag tänkte bara säga att jag hittade jättefina servetter i petrol på Lagerhaus idag! Hittar dom inte på deras hemsida, men de fanns som sagt på Lagerhaus här hemma i Karlstad idag!

  • amorvincitomnia87
    andreasochkarin skrev 2011-02-24 14:42:07 följande:
    Nu vet jag inte om detta fortfarande är aktuellt för dig, men jag tänkte bara säga att jag hittade jättefina servetter i petrol på Lagerhaus idag! Hittar dom inte på deras hemsida, men de fanns som sagt på Lagerhaus här hemma i Karlstad idag!
    Tusen tusen tack!! Lagerhaus har nyss öppnat här i Jkpg, så jag gick dit. Och där låg de: servetterna i den allra vackraste petrol!!  Exakt samma färg som på dekorväven som ska ligga på bordet.
    Så tusen tack för tipset!!!!
  • andreasochkarin

    Åh va härligt! Ni kommer nog få den finaste dukningen nånsin!
    Var själv lite inne på svart/vitt/petrol men det blev svart/vitt/rosa tillslut!
    Du måste lova att visa bilder sen! När gifter ni er?

  • amorvincitomnia87

    Ja, jag tror det kan bli riktigt snyggt! Ska minsann visa bilder :P
    Den stora dagen är 11 juni! Ni då?

  • andreasochkarin

    30e juli gifter vi oss, så det är ju ett tag kvar, men visst kommer våren gå fort? =D

  • Moon River

    Hoppar in i tråden. Ska visserligen ha hemligt bröllop men just nu är vi inne på att använda oss av pågeltema i accessoarer osv. Har tänkt matcha med teal (mörkturkos) i skor, slips osv.
    Här är mina drömskor:



Svar på tråden Turkos/petrol/petrolium