• stella­stella
    Äldre 23 Jan 14:10
    1457 visningar
    1 svar
    1
    1457

    Horoskop, vart hitta?

    Jag har under en längre tid funderat på att beställa ett horoskop men jag har ingen aning om de jag sett är seriösa. Är det någon här som vet något är jag tacksam.

  • Svar på tråden Horoskop, vart hitta?
  • Moster Stina
    Äldre 24 Jan 07:55
    #1

    Det skulle vara spännande att se resultatet efter att du beställt från några olika, om de verkligen skriver samma sak...

    Det kan dock vara jättespännande med spådomar, men tänk på att sådana också kan vara negativa och självuppfyllande.
    Tänk också igenom innan om du verkligen BEHÖVER veta när och hur saker skall inträffa. och vad som blir bättre för dig genom att ha en sådan "dom" på dig. (ÄVEN om du inte skulle tro på dem)
    Tänk om du kommer få veta att du kommer att få hjärtat krossat och alla barn kommer att dö unga.
    Du menar kanske bara ett horoskop över hur du är som människa...och det kan du egentligen likagärna be en kompis berätta tror jag.

    (Jag höll på jättemycket med sådant i yngre år, men så kom det en person i ifrågasatte vad jag höll på med, och fick mig faktiskt att tänka om. Den personen hade sett så många som bara band upp sina liv kring sina spådomar, och i och med det aldrig tog tag i något själv utan bara väntade på slumpen. Vissa hade blivit helt förstörda över saker de fått veta, som säkert inte nödvändigtvis skullle stämma om människan inte trott på dem.)

    Jag menar inte att låta nedlåtande med mitt inlägg, utan ville bara förklara hur jag sett, och ser på saken numera.
    Men om det finns seriösa där ute som du kan lita på, vet jag inget om. Hoppas du får fler svar från andra.
    Lycka till med ditt beslut!

Svar på tråden Horoskop, vart hitta?