• I found my love

    Vilken hade ni valt?? Snälla hjälp mig..

    Jag ska ha två tärnor. Men har hittat tre olika klänningar och kan nu inte välja vilken. Behöver eran hjälp att iallafall få råd och tips om vilken ni tycker..

    Alla klänningarna går att få i vinrött, precis den färgen vi vill ha, så de är inga problem med någon av dom.. Viken hade ni valt? 


    Tärnklänning nr 1:


    Tärnklänning nr 2:
    Det är mer pärlor på den vi har kollat på än denna men hittade ingen bild på den. Plus den vi kollat på är mer fluffig och även draperad ver magen


    Tärnklänning nr 3:

    Denna hade då blivit vinröd och vit. Så de som är ljus rosa hade blivit vit och de lila hade blivit vinrött.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken hade ni valt?? Snälla hjälp mig..
  • ClaraH

    Jag röstade på nr 1, men hade lika gärna kunnat rösta på 2:an också. Det jag skulle vilja veta för att egentligen kunna välja är att veta hur din klänning ser ut. Om den har pärlor ar det ju snyggt att tärnklänningarna har det, men om du har en enklare så är det ju snyggast om tärnklänningarna också är det.

  • Dona

    klänning 1! enkel och stilren. helt enkelt finast enligt mig :)

  • I found my love
    ClaraH skrev 2011-01-22 21:03:23 följande:
    Jag röstade på nr 1, men hade lika gärna kunnat rösta på 2:an också. Det jag skulle vilja veta för att egentligen kunna välja är att veta hur din klänning ser ut. Om den har pärlor ar det ju snyggt att tärnklänningarna har det, men om du har en enklare så är det ju snyggast om tärnklänningarna också är det.
    Jag vill gärna inte visa min då den ska vara "hemlig" tills dagen men den är rätt enkel kan man nog säga.
  • ClaraH
    I found my love skrev 2011-01-22 21:10:53 följande:
    Jag vill gärna inte visa min då den ska vara "hemlig" tills dagen men den är rätt enkel kan man nog säga.
    Om den är enkelt så kanske nr 1, matchar bäst.
  • MrsT2011

    Jag hade en nästan precis likadan som nr 1 när jag var tärna, den är superfin! Modellen är smickrande för i stort sett alla figurer också.

  • Chicita

    1:an passar  nog i stort sett alla kroppstyper.
    Klassiskt snygg men ändå intressant.

    Kör på den så kommer du inte ångra dig Glad

  • Lindahl

    Röstade faktiskt på nr 2..

    Var på ett bröllop för några år sedan och var då en av brudtärnorna, vi hade vinröda klänningar med dekorationsstenar som gick typ fån höften och ner över klänningen, supersnyggt...
    En av de andra tärnornas mamma var utbildad sömmerska så hon sydde upp klänningarna till oss billigt, det blev även tyg över så att vi allihopa fick vars en sjal till som var vinröd på ena sidan och vit på andra sidan...

  • sofi 88

    Det beror helt på tärnornas figur skulle jag säga. Är de super smala så funkar 3an perfekt annars 1an, tyckte 2an blev för mycket detaljer, det är ju bruden som ska fånga blickarna.

Svar på tråden Vilken hade ni valt?? Snälla hjälp mig..