• Monarkfjäril

    Lila + champangefägade kuvert

    Är det någon som vet var jag kan hitta lila (gärna åt lavendelhållet) 16x16 kuvert
    eller
    creme/champange/gräddvita C6 kuvert
    för ett överkomligt pris.

    Vi har redan köpt korten och det skulle vara roligt med omvända färger till kuverten. 
    Men när jag kollat runt verkar priserna ligga uppåt tio kronor per kuvert och det är mkt mer än vad budgeten tillåter =)

    Hoppas att någon har tips! 

  • Svar på tråden Lila + champangefägade kuvert
  • Monarkfjäril

    Det var faktiskt på Matton vi köpte korten, men i Göteborg.
    Men kuverten till korten (rätt färg och halva priset =)) var slut så  det är därför jag jagar snarlika kuvert.

    Har inte sett om de har någon rea på nätet och med normalpris är de kuverten som jag skulle önska mig alldeles för dyra.

    Men annars ett utmärkt tips. 

  • mjlove

    Jag såg kuvert i massa olika färger i en affär i Göteborg. Bl.a hade de kuvert i färgen gräddvit.
    Storleken jag kollade på var 15,5 cm x 15,5 cm och de kostade 2,5 kr/st.
    Minns inte vad affären hette men den ligger vid Condeco vid korsningen fredsgatan/kungsgatan.

  • Monarkfjäril

    Tror att du kanske menar In-ex och i så fall vore det toppen eftersom det är dit vi tänkt oss på torsdag.

    Hoppas att de har lila kuvert i samma storlek! 

  • mjlove

    Det är mycket möjligt att affären heter så! De hade kuvert i massa olika färger så det är nog möjligt att de finns i lila. Lycka till, hoppas du hittar dom i den färg du vill ha!

  • Chicita

    Jag har köpt både papper och kort på Bokia.
    Eftersom det var många papper att inhandla så kom jag ner rätt bra i pris också och det fanns faktiskt mycket mer än jag trodde att välja bland färgmässigt och storleksmässigt också...

  • Monarkfjäril

    Tack för tipsen  ska kolla upp det.

    Tyvärr fanns det ingen "bra" lila på In-ex  =(. 

Svar på tråden Lila + champangefägade kuvert