• Millans

Lokal i örnsköldsvik

Hej"

Jag söker en lokal I örnsköldsvik som rymmer ca 80 personer och den bör vara någorlunda handikappanpassad.
    Någon som har något förslag?=)

• Svar på tråden Lokal i örnsköldsvik
  • Anna89

FV s toppstuga är väl både handigkappanpassad och rymmer många personer, dock lär priset vara högt.
    Sedan finns det olika bygegårdar runt om kring som rymmer mycket folk och säkerligen har en ramp upp till dörren.

Vars ska du gifta dig? Kolla med någon bygdegårdsförening i närheten eller om du gifter dig i kyrkan kanske församlingshemmet vore något?

• Anna89

Har du sett att det finns ett eget forum för övik? Där har även frågan tagis upp!
    Bifogar

Här kommer lite förslag på lokaler man kan hyra i Övik: 

FV:s festlokal
    Veckefjärden 
    Åsbacken (ca 1000:- )
    Hörnettpaviljongen (7000:- + städning= 8000:- )
    Nävertjäls Byggdegård (2800:- + för hela helgen 500:-= 3300:- )
    Själevad byggdegård (1500:- )
    Bodums matsal/skola (200:- )
    Billsta gården (1500:- )
    Mamma Mia
    Rickard sång och kock
    Vikegården
    Varvsberget
    Scandic
    Stenödens byggdegård
    Bodum folkets hus
    Gnistan
    Näske krogen
    Näske skytteklubb
    Gidå Bruk
    Gålsjö Bruk
    Dekarsögården
    Hamnäs folkhögskola
    Gene Fornby
    Ledings bygegård

• Millans

Tack så mycket! Nä, det har jag totalt missat att det fanns en tråd öfr Övik, tycker jag kikade ordentligt men inte tillräckligt;)

Tack återigen för tipsen!

• Millans
    Millans skrev 2011-01-18 15:37:58 följande:
    Tack så mycket! Nä, det har jag totalt missat att det fanns en tråd öfr Övik, tycker jag kikade ordentligt men inte tillräckligt;)

Tack återigen för tipsen!
     gifter mig i september i Själevads kyrka.:)
  • Anna89

Åh vad spännande jag gifter mig i Arnäs kyrka i september!!
    Vars i Övik bor du?

• Millans

Jag bor nere i södertälje, flyttade från övik för snart 3 år sedan, men kommer att gifta oss hemma iaf, eller jag kommer därifrån..=) aha roligt! då är ni också mitt i planering nu:)

• nyförlovad

Vi planerar oxå att gifta oss i Själevads Kyrka i aug. Har ni bokat festlokal?

• Millans
    nyförlovad skrev 2011-01-21 22:12:39 följande:
    Vi planerar oxå att gifta oss i Själevads Kyrka i aug. Har ni bokat festlokal?
    Roligt! vi ha preliminärbokat Friska viljors festlokal, men det finns en risk att den är för liten, så vi letar med lampa och lykta efter en lokal som tar fler än 80 personer....ni då?
Svar på tråden Lokal i örnsköldsvik