• Lillis
    Äldre 18 Jan 10:22
    1423 visningar
    2 svar
    2
    1423

    Säger JA i New York ♥

    Äntligen...resan bokad, för mig och min kärlek, att bli man och hustru i NY. En miljon saker att fundera på känns det som...fast ett mysigt lyxproblem. Jag skulle bli jätteglad om någon kan tipsa om en härlig människa som förrättar borgerlig vigsel i central Park. Det är en djungel att söka på nätet och det känns ju betydligt mycket bättre att få en som är provad :)

  • Svar på tråden Säger JA i New York ♥
  • elftei­elftet­jugohu­ndrafy­ra
    Äldre 8 Feb 18:55
    #1

    Hej,

    vi har precis också bestämt oss för att det blir vigsel i New York, redan till våren!! *hjälp*

    Vilket datum har ni valt?

    Vi tänlte först välja svenska kyrkan för att slippa planera så mycket, men eftersom de inte fanns några lediga tider så fick vi tänka om lite. Nu blir det troligtvis city hall. Men borgerligt i Central Park lockar också. Har du fått några bra tips?

    /Lina

  • lena98
    Äldre 23 Mar 21:03
    #2

    Hej blivande NYC brudarHjärta

    När vi gifte oss i New York och Central Park förra året använde vi ett svenskt företag som arrangerar bröllop i staden.Meritus Bröllop heter företaget och det ordnade allt i från vigseln i Central Park till hotell och bröllopsmiddag. Vi hade även en weddingplanner som såg till att vi fick svar på alla våra frågor och man kände sig verkligen omhändertagen med dem. Se deras bröllop här: www.meritusbrollop.se

    LenaHjärta 

Svar på tråden Säger JA i New York ♥