• Sebast­iána
    Äldre 17 Jan 16:04
    2241 visningar
    7 svar
    7
    2241

    Fin väst till brudgum att hya i Umeå?

    ...eller kostar det ungefär samma att köpa kanske? Jag har ingen aning om var man kan hitta snygga broderade västar till brudgum i Umeå. Den ska helst vara lite guld/silvrig eller silverbeige eller vad man ska säga. Andra omättade färger funkar också.

  • Svar på tråden Fin väst till brudgum att hya i Umeå?
  • Zephie­nnia
    Äldre 7 Mar 21:01
    #1

    Jag vet inte riktigt hur det ser ut i Umeå, men här i Karlstad så finns det en del herrkläder i samma butiker som säljer brudklänningar och festklänningar. Om man kan hyra dessa vet jag dock inte, men man brukar ju kunna hyra en hel frack så det kanske inte är omöjligt.

  • inwe
    Äldre 7 Mar 21:14
    #2

    Vi har bestält från luxury-dresses. Anders heter han du har kontakt med & han är svensk. Otroligt tillmötesgående & syr upp efter dina villkor & önskemål. Du kan få bilder innan dom skickar hur det ser ut. Du tar enkelt mått via en tabell & mailar över :)

    För en väst med brodering & en kravatt betalade vi 450kr inkl frakt! 


  • inwe
    Äldre 7 Mar 21:14
    #3

    (dvs mycket billigare än att hyra och köpa normalt sett)


  • Rebeck­a och Jens
    Äldre 7 Mar 21:35
    #4

    Jag tittade lite på hyra av kläder till brudgummen i Umeå, men insåg efter några telefonsamtal att det var tokmycket billigare i Vännäs. Tror det heter Stallet. Har aldrig varit där och vet inte heller om de hyr ut enbart väst. Men komplett frack 1000 kr och 1500 för frockcoat eller jaquette. Så ring dit och hör med dem.

  • Chocla­dmonst­ret
    Äldre 8 Mar 08:27
    #5
  • Sebast­iána
    Äldre 17 Mar 07:58
    #6
    Rebecka och Jens skrev 2011-03-07 21:35:51 följande:
    Jag tittade lite på hyra av kläder till brudgummen i Umeå, men insåg efter några telefonsamtal att det var tokmycket billigare i Vännäs. Tror det heter Stallet. Har aldrig varit där och vet inte heller om de hyr ut enbart väst. Men komplett frack 1000 kr och 1500 för frockcoat eller jaquette. Så ring dit och hör med dem.
    Var i Vännäs finns denna affär? Vad heter den? Har den någopn hemsida?
  • Rebeck­a och Jens
    Äldre 17 Mar 13:15
    #7

    Den heter Stallet AB, tror ej det finns någon hemsida och har ingen aning om var i Vännäs den ligger. Sök på internet efter den och ring dem och fråga. :)
     

Svar på tråden Fin väst till brudgum att hya i Umeå?