• MaalinJohansson

cateringfirma i Halmstad?

Hej..
    Vu håller på att leta efter någon billig cateringfirma här runt Halmstad.
    Vi blir 53 personer och hade inte tänkt oss något jätte avanserat utan någon enkel sommar buffe.

• Svar på tråden cateringfirma i Halmstad?
  • Irish Coffee

Hej hej....
    Ska gifta mig i Halmstad i juni =)
    Googla, det finns faktiskt ratt manga som gor catering, vi kommer vara pa Svarta Ornshuset och de gor ocksa catering. Innan vi hade bestamt oss sa kollade vi pa

www.norre-catering.se
    www.perskok.se som har bra priser
    vastergok har bra priser men kanske inte sa "kul" mat men det ar ju ett poppis stalle.
    www.resturangkarl.se

finns hur mycket som helst dar ut.

Lycka till!

• MaalinJohansson

Åh Tack så mycket! Vad roligt, vilket datum har ni bestämt?
    Vi kanske har en kock som en bekant känner som vill göra maten. Vi har lagt upp ett pris förslag men han är så seg så därför vill vi kolla runt lite samtidigt.

Vi ska gifta oss borligt ute. Sen ska vi ha festen på en jätte fin lokal vid brottet.
    Har hört att Svarta Örnshuset ska vara jätte fint. Själva har vi ett budget bröllop därför blir det väldigt enkelt. Men det kommer spegla oss.

• förlovadflicka

Vi ska också ha på svarta örnshuset :)

• Irish Coffee

idag ar det exakt 5manader kvar, sa 18 juni hander det... ar redan nervos, typ drommer mardrommar om brollopet. Sen sa har man ju sjalvklart en miljon tankat som flyger runt, har man tillrackligt, for lite, for mycket, ar maten god, har gasterna roligt, kommer klanningen passa....blablabla...... oj oj... =)
    Vi kommer ocksa att gifta oss borligt i Svarta Ornshusets tradgard.
    Vad kul att ni kanske ska ha en kock som lagar maten, det gor ju det verkligen personligt och roligt!

Nar ar eran stora dag!!?

forlovadflicka - vad kul att ni ocksa ska vara pa Svarta Ornshuset, tycker att det ar sa fint men de har galet dyrt vin...men men...det far man val ta ;)

• förlovadflicka
    Irish Coffee skrev 2011-01-18 20:46:56 följande:
    idag ar det exakt 5manader kvar, sa 18 juni hander det... ar redan nervos, typ drommer mardrommar om brollopet. Sen sa har man ju sjalvklart en miljon tankat som flyger runt, har man tillrackligt, for lite, for mycket, ar maten god, har gasterna roligt, kommer klanningen passa....blablabla...... oj oj... =)
    Vad kul att ni kanske ska ha en kock som lagar maten, det gor ju det verkligen personligt och roligt!

Nar ar eran stora dag!!?

forlovadflicka - vad kul att ni ocksa ska vara pa Svarta Ornshuset, tycker att det ar sa fint men de har galet dyrt vin...men men...det far man val ta ;)

Vi ska ha alkoholfritt, tur för oss :P
  • MaalinJohansson
    Irish Coffee skrev 2011-01-18 20:46:56 följande:

Nar ar eran stora dag!!?

Förlåt att det tagit sån tid att svara.
    Men då har vi ju samma datum. Det blir den 18 juni för oss också. Min morfars 70 års dag  =)
    Det blev ingen kock som lagar. Han verkade för oseriös och tveksam. Men vi har bestämt oss för att ta sommar buffe på vallås. Ca 5200 för 60 personer så det var billigt! Så käper vi bara bröd och smör själva, för det ingår inte.

Jag har inte fått min klänning än heller, men jag fick ett mejl från henne förra veckan där hon sa att den är på väg!! Så jag ber till gud att den passar och sitter bra, annars har vi ett stort problem ;)
  • ulfolinda

hej maalinjohansson!
    vart på vallås har ni beställt mat? ica supermarkets catering?

• MaalinJohansson
    ulfolinda skrev 2011-04-03 10:25:39 följande:
    hej maalinjohansson!
    vart på vallås har ni beställt mat? ica supermarkets catering?
    ååh jag vet inte vad det hette. Det är min mamma som har koll på det. Ska höra med henne.
Svar på tråden cateringfirma i Halmstad?