• Emmilie87

    Bröllopsresan bokad!

    Tjohoo, nu är resan bokad. Det blir Gotland. Jag har aldrig varit där, så det ska bli spännande. Alla som jag har pratat med, som har varit där, säger att det är jättefint och att det nästan känns som om man lämnar Sverige.

    Vi ska bo på Hotell Stenugnen. Någon som har bott där?

    Är det någon som har tips på vad vi kan spendera vår tid på så tipsa oss gärna! Flört

  • Svar på tråden Bröllopsresan bokad!
  • Emblas Mamma

    Så roligt! Jag har alltid velat åka till Gotland jag med:)
    Alla säger att det är så otroligt fint!

    Hoppas ni får en underbar resa! :D


  • Emmilie87

    Ja jag har också länge velat åka dit. Egentligen skulle vi åka utomlands på bröllopsresa, men vi blir bjuda av svärföräldrarna, en månad innan bröllopet, till Mallorca (60-års firande). Därför känner vi att det blir "tjatigt" att åka utomlands igen. Sverige är ju fint, bara solen skiner! ;)

  • Liina86

    Åh vad roligt! Gotland är helt underbart. Min pappas släkt är därifrån så jag har spenderat mycket tid där när jag var yngre. Nu har det inte blivit av på några år och jag skulle gärna åka dit med min blivande man som aldrig varit där. Han ville dock hellre åka utomlands på bröllopsresan så det får kanske bli nästa år eller så.

    Visby är jättetrevligt att bara gå runt att strosa i men ha sköna skor för det är mycket backar och kullerstensgator. Lummelundagrottan kan jag också tycka är väl värt ett besök. Raukar är något som min pappa alltis släpat runt familjen för att se men personligen förstår jag inte riktigt vad som är grejen med stora stenar =P

    Hotell kan jag tyvärr inte uttala mig om eftersom vi alltid bott hos släktingar.

    Hoppas att det blir en riktigt lyckad resa!

Svar på tråden Bröllopsresan bokad!