• Miu

Var hitta slöja utan kantband?

Var på nätet hittar man en fin slöja utan kantband? Ner till svanken ska den gå tänkte jag. 

Känns som om jag har letat överallt. Men hittar ingen bra och prisvärd. 

• Svar på tråden Var hitta slöja utan kantband?
  • Lili

Hej!

Jag kan sälja min till dig, om du vill! Den är så enkel som en slöja kan vara, utan kantband eller andra dekorationer, av mjuk och tunn tyll. Kan skicka bilder av den om du vill. Lite av den syns på min presentationsbild!

Vad hade du tänkt att den skulle få kosta? Kan kolla mina kvitton (gifte mig i somras) vad jag gav för min.

Glad

• SnartFruSir

har du sökt på Veil på E-bay :)

• Zia 20090618

Precis, jag köpte också min (enkel utan kant osv, ner till svanken. 100 kr gav jag för den ;)

• Wintercandles
    Zia 20090618 skrev 2011-01-13 15:18:50 följande:
    Precis, jag köpte också min (enkel utan kant osv, ner till svanken. 100 kr gav jag för den ;)
    Var köpte du din? Jag är också intresserad av en sådan.
  • SnartFruSir

Vi har köpt på e-bay båda två :) Sök på Veil så får du upp massor med olika exempel

• Miu

Jag kikade runt på ebay. Och där fanns det massor av fint.

• Lili

Nu har jag mejlat bilder på slöjan! Har inget bildbehandlingsprogram här på jobbet, så det gick inte att förminska bilderna, utan limmade in dem i ett worddokument, som blev 17MB... Hoppas att jag inte sprängt din inbox... Tungan ute

Hör av dej när du fått mitt mejl, kan förminska bilderna i photoshop under veckoslutet om det behövs!

• stellastella

oj nu kom länken med det var inte meningen....

Svar på tråden Var hitta slöja utan kantband?